Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: فوتبال برد و باخت دارد، اما وقتی ۱۰ هفته از لیگ سپری شده و یک ریال هم دریافتی نداشته‌ایم، نتیجه‌اش همین می‌شود. ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عیسی آ‌ل‌کثیر با ابراز تأسف از شکست سنگین تیمش مقابل استقلال، گفت: شکست سنگینی بود و باید پذیرفت برد و باخت در فوتبال وجود دارد، اما به نظر من تیمی که بعد از 10 هفته از لیگ هنوز بازیکنانش یک ریال دریافتی نداشته‌اند، نمی‌تواند بهتر از این بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از بازیکنان ما کرایه رفتن به منزل را هم ندارند. خود من از اعضای خانواده‌ام سه بار پول قرض گرفته‌ام.

وی افزود: نمی‌گویم به خاطر مشکلات مالی بازی را باختیم، اما وقتی فکر بازیکنان راحت نباشد نمی‌تواند خوب تمرین کرده و در بازی تمرکز کند. ما حتی فکر می‌کردیم کادر فنی هم دریافتی نداشته، اما دیروز اسکوچیچ خودش گفت پول گرفته است. من نمی‌دانم وقتی صحبت از این می‌شود که ما یک خانواده هستیم، چرا نباید همه به یک چشم دیده شوند. از عضو کادر تدارکات گرفته تا ماساژور و همه‌ی اعضای تیم باید با یک چشم دیده شوند.

اسکوچیچ: بازی را در رختکن به استقلال باختیم و خیلی بد بازی کردیم

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط استقلال فوتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال فوتبال استقلال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد

ترکیب تیم فوتبال استقلال برای برگزاری دیدار مهم هفته بیست و پنجم لیگ برتر اعلام شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر امروز چهارشنبه با دیدار تیم‌های تراکتور و استقلال در ورزشگاه یادگار امام تبریز پیگیری خواهد شد. این دیدار از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

ترکیب استقلال:

محمدرضا خالدآبادی، روزبه چشمی، محمدحسین مرادمند، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

دیگر خبرها

  • سلیمی تراکتور را رفت و برگشت کرد!(عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست و پنجم لیگ‌برتر
  • بازی تراکتور و استقلال فوتبال نبود
  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • تهدید عجیب سرمربی استقلال خوزستان؛ فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!
  • اگر نتیجه نگرفتیم فوتبال خوبی ارائه کردیم
  • پورموسوی: فردا نتیجه نگیریم طوفان به پا می‌کنم!