Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "حمیدرضا نورایی  به نشست اخیر مسئولان عالی انتظامی و دستگاه قضائی استان کرمانشاه اشاره و اظهار داشت: در این نشست موضوعات خوبی از سوی رئیس دستگاه قضائی و فرمانده انتظامی استان مطرح و دو طرف بر گسترش تعاملات موجود تاکید کردند.

او ادامه داد: یکی از موضوعات مورد تاکید طرفین در این نشست، استفاده از ظرفیت مراکز مشاوره کلانتری ها بود چرا که این مراکز می توانند نقش مهمی در کاهش پرونده های وارده به دستگاه قضائی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرهنگ نورایی بیان کرد: یکی از ظرفیت های بسیار خوبی که در کلانتری ها وجود دارد مراکز مشاوره است، مراکزی که مشاوره های رایگان در زمینه های مختلف را به شهروندان ارائه داده و باعث رفع بسیاری از کدورت ها، سوء تفاهم ها و اختلافاتی شده که هر کدام می توانستند زمینه ساز مشکلات بسیاری باشند.

معاون حقوقی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه، یکی دیگر از موضوعات مورد بحث در دیدار مقامات انتظامی و قضائی استان، مدیریت اختلافات قومی و قبیله ای توسط پلیس و قضات است چرا که گاهی اوقات سهل انگاری و کوچک شمردن برخی اختلافات سبب وقوع جرائم خشنی می شود که به راحتی و با انجام یکسری کارها می توان جلوی آنها را گرفت.

او بیان کرد: همچنین در نشست تعاملی پلیس و دستگاه قضائی استان مقرر شد در خصوص فراهم کردن زیرساخت های الکترونیکی توسط این دو نهاد انجام شود تا در دستگیری و صدور احکام لازم برای مجرمان تسریع ایجاد شود.

سرهنگ نورایی در پایان، با اشاره به امنیت مناسبی که هم اکنون در استان وجود دارد، آن را مرهون تعامل و هماهنگی پلیس و دستگاه قضائی عنوان کرد و گفت: امروز مجزمان از کمترین امنیت برخوردار نیستند چرا که می دانند در اسرع وقت توسط پلیس دستگیر و حکم کیفری لازم توسط دستگاه قضائی برای آنها صادر می شود.

انتهای  پیام/ز

 

امنیت مناسبی در استان کرمانشاه  وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی توانبخشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان

طاهری زاده امروز در همایش روز روانشناس گفت: در حال حاضر ۸۲ مرکز مشاوره تحت نظر بهزیستی در استان آماده خدمت رسانی به تمام شهروندان گلستانی هستند و در سال ۱۴۰۲ حدود ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره این مراکز بهره‌مند شده اند.

طاهری زاده از تشکیل ۲۳۰ تیم محب برای حمایت‌های روانی اجتماعی در هنگام وقوع حوادث در استان خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • بهره مندی ۱۷ هزار نفر از خدمات مشاوره مراکز بهزیستی در گلستان
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها در اصفهان
  • مصالحه ۷۰ درصدی پرونده‌ها، حاصل تلاش ۹۰ روانشناس در پلیس اصفهان است
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان