Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی بر استمرار تلاش جهادی برای اجرای پروژه قطار شهری تبریز تأکید کرد و گفت: 18 سال سال از آغاز این پروژه می‌گذرد، مترو جزو زیرساخت‌های اساسی و ضروری در شهرهای بزرگی مثل تبریز است که تأثیر مهمی در توسعه حمل‌ونقل عمومی دارد.

محمد رضا پورمحمدی در آئین تجلیل از تلاشگران پروژه قطار شهری تبریز، با بیان اینکه خوداتکایی و استفاده بهینه از ظرفیت‌های داخلی، تنها راه پیروزی در مبارزه با دشمنان است، اظهار کرد: این امر محقق نمی‌شود ،مگر با ایجاد ذهنیت و تفکر «ما می‌توانیم» و «اراده انجام کار را داریم» و یک عزم عمومی در جامعه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از تلاش‌های جهادی مدیران، کارکنان، مهندسان و مشاوران پروژه قطار شهری تبریز گفت: خوشبختانه اجرای این پروژه در سال‌های اخیر شتاب خوبی گرفته است، این تلاش‌ها باید به همین شکل ادامه یافته و به زودی شاهد استفاده شهروندان از تمام خطوط و ایستگاه‌های مترو در تبریز باشیم.  

وی خاطرنشان کرد: به گفته مدیرعامل سازمان قطار شهری تبریز، در دهه فجر امسال اخبار خوشی در ارتباط با تکمیل خطوط مترو خواهیم شنید.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز نیز در این مراسم گفت: قطار شهری مهم‌ترین پروژه شهر بوده و در اولویت قرار دارد و در سایه همدلی و همراهی مسئولان، این پروژه در کم‌ترین و سخت‌ترین زمان به وضعیت ایده‌آلی رسیده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مترو تبریز قطار شهري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۶۹۹۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند

حاج عباس ایرانمنش از یادگاران دوران دفاع مقدس و رئیس شورای اسلامی شهر زرند در حاشیه آیین افتتاح این باشگاه کوهنوردی گفت: رسیدن به قله هدف بسیار شیرین و لذت‌بخش است.

وی به سختی‌های کوهنوردان برای صعود به هر قله اشاره کرد و افزود: یک گروه کوهنوردی با تلاش و علاقه برای صعود کردن به قله فعالیت و تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: بیش از ۵۰۰ کوهنورد در شهرستان زرند در حال فعالیت هستند که افتتاح این باشگاه نقطه امیدی برای پیشرفت روزافزون در این رشته و همچنین پرورش استعداد‌های نهفته است.

در مراسم افتتاحیه جمعی از خانواده‌های معظم شهدای ورزشکار، ایثارگران و علاقه‌مندان به ورزش حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • فاز دوم خط ۲ مترو ؛ چهارمین بازدید شبانه مدیریت شهری شیراز
  • تلاش برای اتمام خط ۲ مترو شیراز تا ۲ سال آینده / مشکل اصلی، کمبود واگن است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند