Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش ایرنا به نقل از بیانیه روز سه شنبه سفارت جمهوری اسلامی ایران در آتن،  وزیر خارجه یونان در دیدار " احمد نادری" سفیر جمهوری اسلامی ایران با وی، برجام را مهم دانست و گفت: توافق برجام بین جمهوی اسلامی ایران و 5+1  که در سال 2015 میلادی به امضاء رسید و پس از ارایه به شورای امنیت سازمان ملل متحد  به یک سند بین المللی مبدل گردید، بسیار مهم و یونان به همراه دیگر کشورهای عضو اتحادیه اروپا از این توافق بین المللی که به نفع همه است، حمایت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر امورخارجه یونان روابط جمهوری اسلامی ایران و یونان را دیرینه و دوستانه توصیف کرد که می توان بر اساس همین سابقه روابط دیرینه خود در توسعه روابط جدید با یکدیگر گام بردارند و ابراز امیدواری کرد که از برجام به عنوان راهی برای برون رفت از مشکلات جاری  وموانع در مسیر گسترش روابط هر چه سریعتر خاتمه یافته و همکاری های بین دو کشور گسترش یابد.

 احمد نادری سفیر  جمهوری اسلامی ایران  در این دیدار با وزیر خارجه یونان با حضور در محل وزارت خارجه با "نیکوس دندیاس" وزیر خارجه این کشور دیدار و گفت وگوکرد.

نادری در این دیدار ضمن اشاره به ده ها قرن روابط سنتی و دیرینه دو کشور ایران و یونان بعنوان خاستگاه دو تمدن مهم بشری، امادگی جمهوری اسلامی ایران را برای همکاری با یونان در زمینه های مختلف سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و پارلمانی اعلام کرد.

برچسب‌ها برجام یونان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام یونان برجام یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۰۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی

 محمد بروجردی سفیر جمهوری اسلامی ایران در اندونزی با اندی عمران سلیمان وزیر کشاورزی اندونزی ملاقات کرد.

در این ملاقات وزیر کشاورزی اندونزی با اشاره به تغییرات آب و هوایی و آثار نامطلوب آن بر محصولات کشاورزی، خواستار استفاده از دانش متخصصان ایرانی در زمینه مدیریت منابع آب و استفاده از ظرفیت‌های فناوری کشورمان به خصوص فناوری نانو در صنایع کشاورزی شد.

بروجردی نیز ضمن اعلام آمادگی جهت همکاری در این زمینه، امضای سند یادداشت تفاهم همکاری دو کشور در زمینه حفظ نباتات و قرنطینه گیاهی و برگزاری نشست سوم کمیته راهبری کشاورزی مشترک دو کشور را گام مهمی جهت تقویت مناسبات دو کشور دانست.

در این دیدار همچنین مقرر شد وزرات کشاورزی اندونزی در آینده نزدیک میزبان هیات کارشناسی وزارت جهاد کشاورزی جمهوری اسلامی ایران شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی سیاست خارجی

دیگر خبرها

  • تاکید بر اهمیت احترام اروپا به نیروهای مسلح ایران
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • امیرعبداللهیان به بورل: همکاری آژانس و ایران در مسیر خوب قرار دارد/ از سفر گروسی مدیر کل آژانس اتمی به ایران استقبال می‌کنیم
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • وزیر صنایع کوچک و متوسط آفریقای مرکزی با وزیر خارجه دیدار کرد
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • وزیر امور خارجه: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تأمین می‌شود
  • پیام امیرعبداللهیان به همایش روز ملی خلیج فارس
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی