Web Analytics Made Easy - Statcounter

«بهمن محمدرضایی» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: اسکیت ماراتن مردان قهرمانی کشور رده سنی جوانان و بزرگسالان در استان کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: اسکیت آلپاین نیز در ۲ بخش مردان و زنان در استان کهگیلویه و بویراحمد (یاسوج) برگزار شد که ورزشکاران رقابت فشرده‌ای با یکدیگر داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون اسکیت خاطرنشان کرد: مسابقات دسته های آزاد اسکیت رولبال زنان قهرمانی کشور در استان قزوین برگزار شد که این مسابقات سطح بالایی داشت و استعدادهای خوبی شناسایی شدند.

محمدرضایی تصریح کرد: مرحله سوم از دهمین دوره مسابقات لیگ برتر اسکیت هاکی زنان نیز در استان تهران برگزار شد که مارینا فاگواگا کاپیتان پیشین تیم ملی هاکی فرانسه این مسابقات را از نزدیک تماشا کرد.

وی تاکید کرد: کلینیک تخصصی اینلاین هاکی در دوره برگزار خواهد شد. دوره اول روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان با تمرکز بر مهارت‌های فردی و دوره دوم طی روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان ماه با تمرکز بر سیستم‌های بازی زیرنظر مارینا فاگواگا  کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه برگزار می‌شود.

رییس فدراسیون اسکیت در پایان گفت: تا پایان سال تیم ملی هاکی سرعت و فری استایل انتخاب شده و برای مسابقات قهرمانی آسیا در کشور چین آماده می‌شوند و به دنبال این هستیم در این رویداد مهم بین‌المللی بهترین نتایج را کسب کنیم.

برچسب‌ها فدراسیون اسکیت تیم ملی فرانسه محمد رضایی اسکیت هاکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون اسکیت تیم ملی فرانسه محمد رضایی اسکیت هاکی فدراسیون اسکیت تیم ملی فرانسه محمد رضایی اسکیت هاکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۰۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان که در جدول رده‌بندی لیگ برتر در رتبه نهم قرار دارد و شانس خود را برای حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ از دست داده، روز پنجشنبه موفق شد در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پیکان را در ضربان پنالتی شکست بدهد و به دور بعد صعود کند و به یکی از مدعیان قهرمانی این مسابقات تبدیل شود.

حسن جعفری در خصوص شرایط مس به خبرنگار ما گفت: خوشحالیم که در نیم‌فصل دوم آرامش خوبی را تجربه می‌کنیم و این برای ما از هر چیزی با ارزش تر است. جو تیم و رابطه اعضای تیم با کادر فنی از نتایج و عملکردی که داریم هم اهمیت بیشتری دارد.

او ادامه داد: در لیگ شاید در میانه جدول قرار داریم اما انگیزه همه بچه ها این است که نشان بدهیم لیاقت و شایستگی ما این نقطه از جدول نیست و تلاش کردیم کیفیت واقعی خودمان را نشان بدهیم. به رکوردها و آمار و ارقام هیچ توجهی نداریم و فقط تلاش می کنیم با تمرکز و آرامش بهترین عملکرد را داشته باشیم.

کاپیتان مس با اشاره به صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: در جام حذفی سعی می‌کنیم منطقی و گام به گام به جلو نگاه کنیم. دو بازی سخت مقابل دو تیم لیگ برتری را پشت سر گذاشتیم و نشان دادیم شایستگی صعود به مراحل بالاتر را داریم. فکر می‌کنم بازی مقابل پیکان را برای خودمان سخت کردیم، در حالی که می‌توانستیم خیلی راحت در ۹۰ دقیقه موقعیت‌هایمان را به گل تبدیل کنیم.

وی افزود: این حتما تجربه خوبی است که بدانیم از دست رفتن فرصت‌ها ما را به زحمت می‌اندازد. حضور هواداران انرژی زیادی به ما داد و فکر می کنم می توانیم این مسیر را در هر دو جام با قدرت ادامه بدهیم.

جعفری در خصوص محرم نویدکیا نیز عنوان کرد: در مورد آقای نویدکیا به نظرم بهتر است من چیزی نگویم، چون عملکرد و نتایج ما گویاست و حرف نگفته‌ای باقی نمانده. فقط شخصیت و آرامش آقا محرم و کادر باعث شده حال همه تیم خوب باشد و این بهترین اتفاق ممکن برای ما بود.

دیگر خبرها

  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • کشتی خوزستان روی ریل موفقیت قرار گرفته است
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • کاپیتان مس: آرامش نویدکیا عامل نتایج ماست
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • اولین پیروزی تیم زیر ۱۸ سال هاکی روی یخ ایران
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد