Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک دستگاه تانکر حامل سوخت در ۵ کیلومتری روستای نگل از جاده منحرف و به دره سقوط کرد و راننده این تانکر در آتش سوخت و جان باخت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عصر روز گذشته یک دستگاه تانکر حامل سوخت در 5 کیلومتری روستای نگل از جاده منحرف و به دره سقوط کرد.

این تانکر نفت‌کش عراقی پس از واژگونی و سقوط در دره در آتش سوخت؛ مشاهدات عینی بر این اساس است که شدت گستردگی آتش‌سوزی به حدی بود که پلاک ماشین و شناسایی جسد راننده که به‌طور کامل سوخته بود، امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تانکر حامل سوخت که از طرف مریوان به سمت سنندج در حال حرکت بود، نرسیده به روستای نگل واژگون شده بود.

سرهنگ عیسی گوهری، رئیس پلیس راه استان کردستان "عدم تعادل و توانایی راننده در کنترل این تانکر حامل سوخت" را علت وقوع این حادثه بیان کرد و گفت: این تانکر کاملا در آتش سوخته است.

بیشتر بخوانید: هفده ماه پس از مرگ جسد هنوز تکان میخورد! ۵۷ کشته در انفجار یک تانکر سوخت در تانزانیا

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرگ سوخت مریوان جسد تانکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک از سقوط تلخ تانکر حامل سوخت (فیلم) سقوط کامیون نفت‌کش در آب‌نمای کنخ مسیر بندر خمیر در استان هرمزگان (فیلم) لحظه سقوط عجیب کامیون در دریا (فیلم)

دیگر خبرها

  • لکه های پرخطر و حادثه خیز، شناسایی شود
  • نقاط حادثه خیز جاده‌های گیلان شناسایی و رفع شود
  • سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری (فیلم)
  • (ویدئو) قطار حامل سوخت از ریل خارج شد و آتش گرفت
  • (ویدئو) سقوط وحشتناک یک زن از اتوبوس درون شهری
  • دو فوتی در واژگونی خودروی حامل سوخت قاچاق در بندرخمیر
  • سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم)
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  •  ۱ مصدوم به علت سقوط از ارتفاع در روستای شبانکاره منطقه روانسر