Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر والیبال روز پنجشنبه وارد هفته سوم خواهد شد. شش دیدار از ساعت ۱۷ برگزار خواهد شد و تیم‌های شهرداری ورامین، سایپا تهران، شهرداری گنبد و سپاهان اصفهان به دنبال سومین پیروزی خود در این هفته هستند تا بدون شکست هفته سوم را به پایان برسانند.

شهرداری گنبد - فولاد سپاهان اصفهان
حساس‌ترین بازی هفته سوم بین دو تیم شهرداری گنبد و سپاهان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر دو تیم هفته دوم را با پیروزی پشت سرگذاشته‌اند و بازی روز پنجشنبه برای هر دو تیم حائز اهمیت است. سپاهان میزبان این رقابت است اما روز دوشنبه با اعلام سرپرست سازمان لیگ تیم سپاهان به دلیل اتفاقات ناشایست رخ داده از سوی هوادارانش در بازی هفته دوم مقابل کاله مازندارن تا اطلاع ثانوی از حضور تماشاگر در سالن محروم است. تیم گنبد که در هفته اول تیم پرستاره شهرداری ارومیه را شکست داد و هفته دوم نیز از سد تیم شهداب یزد گذشت این هفته برای سومین برد مقابل سپاهان دیگر تیم بدون شکست لیگ تلاش خواهد کرد.

خاتم اردکان - شهرداری ارومیه
اما در دیگر بازی مهم هفته نگاه‌ها به اردکان معطوف است، جایی که بازی دو تیم شهرداری ارومیه و خاتم اردکان برگزار خواهد شد. این بازی از این جهت حساس به شمار می‌رود که شاگردان کارخانه در شهرداری ارومیه نتایج قابل قبولی کسب نکردند. تیم شهرداری ارومیه که سکان هدایتش در دست مصطفی کارخانه قرار دارد و بازیکانی مانند علی شفیعی، فرهاد سال افزون و فرهاد قائمی را در اختیار دارد اما علی رغم انتظارات تا پایان هفته دوم ناکام ماند و مقابل تیم‌های شهرداری گنبد و سایپا تهران تن به شکست داد. خاتم اردکان نیز در پس از مراسم قرعه کشی وارد جدول بازی ها شد هفته نخست استراحت داشت و در هفته دوم با شکست راه یاب ملل به نخستین برد خود دست یافت. حال باید منتظر ماند و دید شاگردان کارخانه مقابل تیم اردکان که دقیقه ۹۰ وارد جدول رقابت‌ها شد به نخستین پیروزی خواهد رسید یا خیر؟

پیام مشهد - پیکان تهران
مشهدی‌ها این هفته در حالی میزبان تیم پیکان هستند که با رای کمیته انضباطی از حضور تماشاگرانش در سالن محروم هستند. پیکان پس از پیروی هفته نخست روز یکشنبه در دومین بازی خود در یک بازی نزدیک با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی شد. ترکاشوند با بازیکان جوان و آینده‌داری خود در حالی مقابل تیم پیام مشهد صف آرایی خواهد کرد که جواد کریمی و سلیم چپرلی را  به دلیل محرومیت در این بازی در اختیار ندارد و همین کار پیکان را سخت خواهد کرد.

سایپا تهران - شهداب یزد

سایپا روز پنجشنبه در حالی مقابل تیم شهداب یزد قرار خواهد گرفت که با دو پیروزی مقابل تیم‌های مریوان و شهرداری ارومیه، شرایط خوبی در جدول رده بندی دارد. تیم شهداب یزد که به تازگی وارد رقابت‌های لیگ برتر شده است دو دو بازی خود مقابل تیم‌های کاله و شهرداری گنبد مغلوب شده است. روی کاغذ سایپا کار آسانی در خانه مقابل نماینده یزد در پیش دارد اما باید دید در پایان هفته سوم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

شهروند اراک - کاله مازندران
شاگردان بهروز عطایی در کاله با یک شکست و یک پیروزی تا پایان هفته دوم در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفتند و در بازی سوم خود در خانه میزبان شهروند اراک خواهد بود. نماینده اراک شرایط خوبی از نظر مالی ندارد و بازی هفته دوم مقابل سیرجان را به دلیل شرایط مالی لغو کرد تا این بازی ۳ بر صفر به سود فولاد سیرجان اعلام شود و مدیر عامل این تیم نیز به فدراسیون فراخوانده شود. طبق شنیده‌ها این تیم با کمک مالی ۵۰۰ میلیونی شهرداری اراک خود را به بازی روز پنجشنبه خواهند رساند.

شهرداری ورامین - فولاد سیرجان
تیم شهرداری ورامین، مدافع عنوان قهرمانی نیز این هفته در خانه میزبان تیم فولاد سیرجان خواهد بود تا شاگردان غیاثی با کسب سومین برد در خانه همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بمانند. شاگردان دامغانی در سیرجان، که در بازی اول خود مغلوب تیم سپاهان شده بودند در هفته دم به دلیل عدم حضور تیم شهروند اراک با نتیجه ۳ بر صفر پیروز اعلام شدند تا با همین پیروزی پیش از آغاز دیدارهای هفته سوم در رده ششم جدول رده بندی قرار داشته باشند.

هفته سوم: پنجشنبه ۹۸/۸/۱۶

* پیام خراسان ـ پیکان تهران (میزبان: مشهد)
* خاتم اردکان ـ شهرداری ارومیه (میزبان: اردکان)
* شهرداری ورامین ـ فولاد سیرجان ایرانیان (میزبان: ورامین)
* سایپا تهران ـ شهداب یزد (میزبان: تهران)
* شهروند اراک ـ کاله مازندران (میزبان: آمل)
* شهرداری گنبد ـ فولاد سپاهان اصفهان (میزبان: اصفهان)

راهیاب ملل مریوان نیز این هفته استراحت دارد.

جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر والیبال در پایان هفته دوم

 ردیف  تیم‌ها  بازی  برد  باخت  امتیاز  ۱  شهرداری ورامین  ۲  ۲  -  ۵  ۲  شهرداری گنبد  ۲  ۲  -  ۵  ۳  سایپا تهران  ۲  ۲  -  ۵  ۴  فولاد سپاهان  ۲  ۲  -  ۵  ۵  پیکان تهران  ۲  ۱  ۱  ۴  ۶  فولاد سیرجان ایرانیان  ۲  ۱  ۱  ۳  ۷  کاله مازندران  ۲  ۱  ۱  ۳  ۸  خاتم اردکان  ۱  ۱  -  ۲  ۹  شهرداری ارومیه  ۲  -  ۲  ۲  ۱۰  راه یاب ملل مریوان  ۲  -  ۲  ۱  ۱۱  شهداب یزد  ۲  -  ۲  ۱  ۱۲  پیام خراسان  ۱  -  ۱  صفر  ۱۳  شهروند اراک  ۲  -  ۲  صفر کد خبر 4764113 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال ایران کشتی فرنگی گابریل کالدرون کشتی آزاد تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس والیبال مسابقات قهرمانی جهان تیم کشتی امید ایران لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایط مقابل سپاهان فرار می‌گیرد که پس از مدتها خط دفاعی چهار نفره این تیم با توجه به محرومیت دانیال اسماعیلی‌فر تغییر می‌کند.

با این حال دو مهره پرسپولیس در قلب خط دفاعی همانند بازی‌های گذشته با حضور حسین کنعانی و گئورگی گولسیانی در بازی حساس سپاهان شکل خواهد گرفت.

این دو بازیکن که در این فصل هر یک پنج گل زده‌اند و جزو برترین گلزنان فصل سرخ‌ها در لیگ به حساب می‌آیند، علاوه بر وظیفه سنگین دفاع مقابل برترین خط حمله لیگ می‌توانند به خط حمله پرسپولیس نیز با گلزنی‌شان کمک کنند.

تقابل کنعانی و گولسیانی با خط حمله زهردار سپاهان در ورزشگاه آزادی روز جذابی را در لیگ برتر رقم خواهد زد.

دیگر خبرها

  • قلب خط دفاعی پرسپولیس بدون تغییر مقابل سپاهان
  • نیروی زمینی یک برد تا جشن قهرمانی 
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • رامین رضاییان آماده برای تقابل با پرسپولیس؛ محرومیتی در کار نیست
  • فرجی - حنانوف: اوسمار امروز نظر نهایی را می‌دهد
  • قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام حذفی؛ سپاهان به ملوان رسید، تراکتور به مس