Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلیل بالایی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : پیرو تصمیماتی که در استان کرمانشاه پیرامون پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی قرض الحسنه به واحد‌های احداثی تکمیل نشده زلزله زدگان اتخاذ شده به منظور تسریع در روند پرداخت این تسهیلات و در دسترس بودن بانک اطلاعات مالکان احداثی در بنیاد مسکن این روند به بنیاد مسکن سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت : فهرست ۹ هزار تن از مالکان واجد شرایط دریافت تسهیلات در قالب یک برنامه ۱۲ روزه توسط بنیاد مسکن تنظیم و به بانک‌های عامل ارسال می‌شود که متناسب با ظرفیت روزانه از طریق بنیاد مسکن شهرستان سرپل ذهاب افراد به بانک‌های عامل معرفی و موفق به اخذ تسهیلات می‌شوند.

او گفت: نگرانی که شهروندان سرپل ذهابی دارند این است که تسهیلات معیشتی که بعد از زلزله معوق شده باید بازپرداخت کنند که قرار است تعداد اقساط معوق از اصل تسهیلات کم شده و مابقی آن به مالکان پرداخت شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: ضمانت تسهیلات ۱۲ میلیونی برای واحد‌های احداثی به صورت زنجیره‌ای است و افراد می‌توانند با معرفی یک ضامن تسهیلات دریافت کنند.

بالایی افزود: امهال دوباره تسهیلات به موجب قانون، باید مجلس شورای اسلامی مصوب کند و به دلیل اینکه بار مالی دارد نیازمند لایحه است از این رو باید منتظر تصمیم مجلس باشیم که البته نیازمند این است که دولت این لایحه را به مجلس ببرد و در این رابطه تصمیم گیری کند.

او گفت: از طرف استاندار کرمانشاه برای این مطالبه مردمی، مذاکره صورت گرفته و باید منتظر تصمیم صحن علنی مجلس باشیم.

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت وام ۱۲ میلیون تومانی قرض الحسنه به واحد‌های احداثی تکمیل نشده

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کردستان ،گفت: احداث سه هزار و ۸۱۱ واحد از پروژه‌های نهضت ملی استان به بنیاد مسکن واگذار شده است. - اخبار استانها -

سعید رسولی در حاشیه بازدید استاندار و جمعی از اعضای شورای مسکن استان از پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهرستان سنندج در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم کردستان، اظهار داشت: تا به امروز سه هزار و 811 واحد از پروژه‌های نهضت ملی به بنیاد مسکن واگذار شده که در شهرستان‌های استان توزیع شده است.

وی افزود: مهمترین پروژه‌ ما انبوه‌سازی بوده که 200 واحدی نهضت ملی تافگه در شهرک بهاران سنندج احداث شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان تصریح کرد: این پروژه در زمینی به مساحت 9 هزار متر مربع و در دو فاز 80 و 120 واحدی تعریف شده است.

وی گفت: فاز اول که 80 واحد است جزو پروژه‌های پیشران انبوه‌‌ ساز استان است که خوشبختانه 71 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و بنا به زمانبندی انجام شده در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

رسولی خاطر نشان کرد: پروژه فاز دوم 120 واحدی، امروز برای انجام نازک‌کاری تعیین پیمانکار می‌شود و امیدواریم در هفته دولت سال آینده افتتاح شود.

وی اذعان کرد: زمین این پروژه در سال‌های گذشته توسط راه‌ و شهرسازی جهت اجرای پروژه‌های مسکن شهری به بنیاد مسکن واگذار شده و جزو زمین‌های مازاد بنیاد مسکن بود که در آن پروژه نهضت ملی تعریف شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان اعلام کرد: مابقی پروژه‌های 3611 واحد بنیاد مسکن در پنج شهر دیگر استان توزیع شده که جزئیات آن در زمان دیگری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ۵۳۰۰ واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • ۵۳۰۰واحد روستایی برای مقاوم سازی به بانک های عامل معرفی شدند
  • یادگاری زلزله در سی‌سخت، نیمه تمام ماندن ۲۷۰ واحد مسکونی
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • پرداخت تسهیلات جهت مقاوم سازی مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن
  • مشکلات مالکیت اراضی آبپخش حل شود
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد+ جزییات
  • آخرین وضعیت وام نهضت ملی مسکن اعلام شد + جزییات
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید