Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، حسین کلانتری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و واحد اراک در ادامه بازدیدهای خود از واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاداسلامی استان مرکزی به همراه عبدالله رحیمی رئیس دبیرخانه هیئت امنای استان از دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهاجران بازدید کرد و در نشستی صمیمانه با کارکنان و اعضای هیئت علمی در دفتر ریاست این مرکز دانشگاهی حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در جلسه‌ای که با حضور حجت‌الاسلام ذبیح‌الله نیک‌زاد امام جمعه و نماینده ولی فقیه درشهر مهاجران، محمد رجائیان شهردار، احمد حیدری رئیس شورای شهر و سعید عزیزی عضو شورای شهر مهاجران در دانشگاه آزاد اسلامی مرکز مهاجران برگزار شد، درباره مسائل و مشکلات مرکز دانشگاهی مهاجران گفت‌وگو کردند.

کلانتری در این جلسه ضمن تبیین رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی خواستار تعامل و همکاری بیشتر مدیران و مسئولان شهر مهاجران با مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشبرد برنامه‌های فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و درآمدزایی شد.

در ادامه مقرر شد ایجاد اتاق فکر به منظور هم‌افزایی با همکاری شهرداری، شورای شهر و امام جمعه شهر مهاجران، انجام برنامه‌های فرهنگی مشترک با شهرداری، نصب یک دستگاه آسانسور در دانشگاه با کمک مالی ۵۰ درصد سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و ۵۰ درصد منابع خارج از دانشگاه که از طریق شورای شهر برای تأمین آن پیگیری شود، ایجاد مدرسه مهارتی در حوزه صنعت با مشارکت دانشگاه و مسئولان شهر و شهرستان و صنایع اطراف، ایجاد مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت و تخصصی با مشارکت شهرداری در مرکز شهر مهاجران، مشارکت شهرداری و دانشگاه در زمینه‌های ورزشی و بهبود وضعیت سرویس‌های تردد دانشجویان از مرکز شهر به دانشگاه، پیگیری و اجرایی شود.

کلانتری در این بازدید از نزدیک فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و عمرانی مرکز مهاجران را بررسی کرد.

انتهای پیام/

168 / 168 دانشگاه آزاد اراک کلانتری دانشگاه آزاد اراک شهر مهاجران بازدید رئیس واحد اراک از مهاجران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اراک شهر مهاجران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تامین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تامین شد گفت: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌شمالی، جمشید عین‌بیگی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار کرد: اعضای دوره فعلی شورای شهر سه سال است که این منصب را عهده‌دار شده‌اند و دو سال پس از آغاز فعالیت شورا، شهردار بجنورد تغییر کرد.

وی افزود: سال گذشته ۲۶ دستگاه اتوبوس به توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی اختصاص پیدا کرد و ۱۴ اتوبوس تاکنون تحویل داده شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد با بیان اینکه ۲۰ درصد از سهم تأمین اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری و ۸۰ درصد توسط دولت تأمین شد، خاطرنشان کرد: توسعه فضای سبز شهر از مهم‌ترین برنامه‌های شورای شهر است، اما ایجاد بوستانی شبیه شهربازی در بجنورد ممکن نیست و از دایره جانمایی خارج شد.

عین‌بیگی اضافه کرد: در زمینه فرهنگی و به منظور هویت‌بخشی به بجنورد و معرفی مفاخر و مشاهیر شهر، همایش نکوداشت آیت‌الله محمدتقی بجنوردی با حضور شرکت‌کنندگانی از استان‌های مختلف برگزار شد.

وی گفت: به منظور استفاده از ظرفیت‌های نخبگان و دانشگاهیان، کمیته مطالعاتی از سوی کمیسیون عمران برگزار شد که اعضای شورا پایبند به تصمیمات آن هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد افزود: برگزاری جشن عید غدیر در پارک بش‌قارداش بجنورد با حضور کم‌نظیر مردم در سال گذشته از برنامه‌های شورا بود.

کد خبر 749050

دیگر خبرها

  • دانشگاهیان برای رفع نیازهای پژوهشی شهرداری اصفهان مشارکت کنند
  • «شهرگاه» تنها مکانیزم مدیریت شهری برای ارتباط با دانشگاه نیست
  • اثرگذاری فرهنگی اساتید در دانشگاه آزاد بیشتر می‌شود
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • تلاش دانشگاه حرکت در جهت درآمدزایی غیر شهریه‌ای است
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • پیشرفت‌های شهرداری مبارکه نتیجه تعامل موثر با شورای شهر است
  • اراک قهرمان مسابقات تنیس روی میز منطقه ۵ دانشگاه آزاد شد