Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-06@20:58:16 GMT

باید معجزه رخ دهد که بودجه از نفت جدا شود

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۲۴۶۳

باید معجزه رخ دهد که بودجه از نفت جدا شود

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، بهروز نعمتی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره اینکه گفته می‌شود بودجه امسال بدون وابستگی به نفت‌ بسته شده است آیا این اتفاق خواهد افتاد، گفت: بودجه ما همیشه متکی به نفت بوده و هست و بعید می‌دانم معجزه‌‍‌ای رخ دهد که از نفت جدا شود.

این عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درآمدهای کشور مشخص است؛ نفت، مالیات، صادارت غیرنفتی و عوارض گمرکی محل‌هایی که بودجه از آن تأمین می‌شود منابع دیگری نداریم که پاسخگوی کشور باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره ساز و کار جدایی بودجه کشور از نفت، بیان کرد: به اعتقاد من اگر می‌خواهیم بودجه ما از نفت جدا شود باید یک برنامه‌ریزی حداقل پنج ساله داشته باشیم تا بتوانیم به مرور زمان شریان‌های نفتی را ببنیدیم و اِلا که به راحتی می‌توانیم حرف بزنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه باتوجه به شرایط تحریمی بودجه باید چه ویژگی داشته باشد، گفت: تحریم‌های گذشته، حال حاضر و سی ساله باید منجر به وحدت و همدلی میان مسئولان و نظام و همچنین مردم شود تا مشکلی پیش نیاید.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بودجه مجلس شورای اسلامی بهروز نعمتی بودجه نفتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 12 امیرحسین بانکی‌‌پور نماینده مجلس و عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی که مواضع جنجالی‌اش درباره حجاب در یک سال اخیر بحث برانگیز بوده، در گفت و گویی مدعی شد: «رهاورد کشف حجاب آتاتورک، این شده که در ترکیه به طور متوسط هر مردی با ۱۵ زن شریک جنسی است؛ این متوسط است، یعنی ممکن است یکی ۵۰ تا داشته باشد و یکی ۵ تا!» اظهارات عجیب این نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • خبر مهم از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از زبان یک نماینده مجلس
  • اهمیت مرحله دوم انتخابات مجلس از مرحله کمتر نیست
  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • مسیر اجرایی با انتخاب نماینده اصلح ترسیم می‌شود/نمایش نشاط عمومی با مشارکت مردم
  • نماینده مجلس: هر مرد ترکیه 15 شریک جنسی دارد!
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • آخرین خبر از پاسکاری برنامه هفتم توسعه میان مجلس و شورای نگهبان /تکلیف بودجه ۱۴۰۳ در این مجلس روشن می شود؟
  • ایرادات شورای نگهبان به جداول بودجه چه زمانی بررسی می‌شود؟