Web Analytics Made Easy - Statcounter

شب گذشته نوزاد دو ماه ای در اثر سوختگی در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج فوت کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس، دو ماه قبل کودکی نارس  در بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج به دنیا آمده است که از آن زمان تا کنون در بیمارستان بستری بوده است اما گویا شب گذشته بخور برای این نوزاد نارس تجویز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق شنیده ها؛ نوزاد در اثر این دستگاه بخور دچار سوختگی شدید شده و صبح امروز از دنیا رفته است.

خبرنگار این پایگاه خبری از مسئولان دانشگاه علم پزشکی یاسوج پیگیر موضوع بوده است که طبق گفته مسئول روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) شهر یاسوج موضوع در دست بررسی است و با جزئیات دقیق در اختیار رسانه ها قرار داده می شود.

طبق گفته مسئولان بیمارستان امام سجاد(ع) اینکه گفته شود دلیل مرگ این نوزاد بخوری که تجویز شده است بوده اصلا دلیل درستی نیست کودک از زمان تولد دچار مشکلاتی شده بود و اگر دستگاه بخور هم نبود این کودک از دنیا می رفت. از شب گذشته جلساتی در بیمارستان تشکیل شده است و جزئیات کامل این پرونده و دلیل اصلی مرگ در حال بررسی است.   طبق شنیده ها نوزاد ۴۰۰گرم وزن داشته و نارس بوده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۲۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین کمپ تمرینی فدراسیون کاراته آسیا در شرایطی طی روز‌های ۲۱ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ در شهر ووهان کشور چین برگزار می‌شود که به دعوت فدراسیون آسیا سجاد گنج زاده قهرمان طلایی کاراته کشورمان در المپیک مدرس کومیته این کمپ را بر عهده خواهد داشت.   بر اساس این گزارش گنج زاده به همراه گانگ لی از کشور میزبان در بخش کومیته و برادران موسوی و گریس در بخش کاتا مدرسین این کمپ خواهند بود.   این اقدام نشان دهنده توجه متولیان کاراته قاره کهن به قهرمانان و چهره‌های جهانی هنر رزمی کاراته در سطح جهان است، گنج‌زاده از قهرمانان شناخته شده کاراته جهان است که در سال‌های گذشته نشان‌های متعددی از بازی‌های المپیک، رقابت‌های قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی و مسابقات قهرمانی آسیا به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • تقدیر سجاد انوشیروانی و کوروش باقری از معلمان
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • حال مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس ایرانی در ارمنستان مساعد است
  • «طرح نفس» جان ۱۴ نوزاد کرمانشاهی را نجات داد