Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران، سیصد و نود و پنجمین نمایشگاه کتاب استانی و نوزدهمین نمایشگاه کتاب کهگیلویه و بویراحمد با حضور ۱۶۴ ناشر از سراسر کشور باعرضه ۶۵ هزار و ۵۷۹ عنوان کتاب در ۱۲۰ غرفه در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) شهر یاسوج برگزار می‌شود.

برای این نمایشگاه مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برگزاری نشست‌های نقد و بررسی کتاب، رونمایی از تازه های نشر استان، نشست شاهنامه شناسی و شعر آیینی، نشست تخصصی بررسی جایگاه ادبیات معاصر در ایران، نشست آسیب شناسی وضعیت کتاب و نشر استان، نشست جایگاه مطالعه در سبک زندگی و نقش آن در تأمین امنیت اجتماعی و نشست روایت دفاع مقدس از نگاه نویسندگان از جمله برنامه‌های جنبی درنظرگرفته شده برای این نمایشگاه است.
هم‌زمان با این نمایشگاه سیصد و نود و ششمین نمایشگاه کتاب استانی و چهاردهمین نمایشگاه کتاب اصفهان با حضور ۴۴۱ ناشر و نمایندگی و ارائه ۹۷ هزار و ۱۵۲ عنوان کتاب در ۴ سالن، در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان برگزارمی شود.
برای این نمایشگاه مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب در نظر گرفته‌شده است که از طریق شعبه بانک عامل مستقر در نمایشگاه بین بازدیدکنندگان توزیع خواهد شد. برگزاری نشست‌های تخصصی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی، رونمایی از تازه‌های نشر، مراسم تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران حوزه کتاب، ایستگاه نقاشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان، نشست‌های تخصصی در حوزه سبک زندگی و آسیب‌های اجتماعی، شب‌شعر و... ازجمله برنامه‌های جنبی است که در این نمایشگاه به اجرا درمی‌آید.
این دو نمایشگاه به‌صورت هم‌زمان از تاریخ ۱۸ تا ۲۳ آبان ماه پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی خواهند بود و در اولین روز برگزاری بیست و هفتمین دوره هفته کتاب و کتاب‌خوانی به کار خود پایان می‌دهند.

برچسب‌ها موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نمایشگاه کتاب استانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نمایشگاه کتاب استانی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران نمایشگاه کتاب استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۱۱۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» با هدف بررسی بازنمایی رسانه‌ای ایران در جهان بعد از حملات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به رژیم صهیونیستی در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می‌شود.

در این‌نشست هادی البرزی دکترای مدیریت رسانه و مدرس دانشگاه، ابوالفضل ولوی پژوهشگر رسانه و مدرس دانشگاه و دبیری بردیا عطاران مدیر گروه تصویر ایران اندیشکده جریان حضور دارند.

برنامه مورد اشاره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات به نشانی خیابان ولیعصر (ع)، نرسیده به میدان ولیعصر، خیابان دمشق، پلاک ۹ برگزار و به‌طور زنده از نشانی https://www.skyroom.online/ch/ricac/communication پخش می‌شود.

کد خبر 6093311 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • کتاب «اقتصاد در هیاهوی انتظارات» منتشر شد/ اولین کتاب تخصصی انتظارات تورمی در ایران
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • چاپ سوم «سیطره» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • مجموعه دفتر یادداشت روزانه داستایوفسکی به چاپ سوم رسید
  • نشر پویانما با «نخستینه های چاپ ایران؛ کتاب‌های چاپ سربی دوره اول» در نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب