Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-28@06:16:15 GMT

امشب آخرین مهلت پذیرش دستیار فوق تخصصی

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۳۳۹۱

امشب آخرین مهلت پذیرش دستیار فوق تخصصی

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، آبتین حیدرزاده درباره ثبت نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی اظهار کرد: ثبت‌نام مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش دستیار فوق تخصصی امشب پایان می پذیرد و تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام شرکت‌کنندگان سی‌وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که در مرحله اعلام نتایج اصلی آزمون مذکور موفق به کسب قبولی نشدند و همچنین داوطلبان فارغ‌التحصیل سال جاری رشته‌های تخصصی بیماری‌های داخلی، کودکان، بیهوشی، روان‌پزشکی و جراحی عمومی که در شصت‌وششمین دوره دانش‌نامه تخصصی نمره قبولی نگرفتند تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه ۱۵ آبان‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی مرکز سنجش آموزش پزشکی در مراحل تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت درباره افراد واجد شرایط برای شرکت در مرحله تکمیل ظرفیت فوق تخصصی دستیاری تصریح کرد: همه شرکت‌کنندگان سی‌وششمین دوره آزمون پذیرش دستیار فوق تخصصی که با رعایت مقررات موفق به کسب قبولی در مرحله اصلی نشدند، تمامی متخصصین که با شرکت در رشته‌های جراحی عمومی، بیماری‌های داخلی، کودکان، روان‌پزشکی و بیهوشی در شصت‌‌وششمین دوره آزمون دانش‌نامه تخصصی شهریورماه ۱۳۹۸ موفق به کسب قبولی در هر دو مرحله کتبی و شفاهی شده‌اند (به جز افرادی که در مقطع تخصصی با استفاده از سهمیه خانم‌ها، مناطق محروم؛ اعم از مازاد مناطق محروم یا قانون برقراری عدالت آموزشی مورد پذیرش قرار گرفته‌اند) می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

حیدرزاده خاطرنشان کرد: از شروع به دوره افرادی که تعهد محضری را ارائه نکنند، جلوگیری به عمل خواهد آمد و عدم سپردن تعهد محضری خاص به منزله اعلام انصراف از پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت خواهد بود.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت بیان کرد: نفرولوژی، خون و سرطان بالغین و قلب و عروق از جمله رشته‌های داخلی و رشته‌های کلیه کودکان، طب نوزادی و پیرامون تولد، خون و سرطان کودکان و عفونی کودکان، گوارش، قلب از جمله رشته‌های کودکان و جراحی عروق، جراحی کودکان، جراحی قفسه صدری و جراحی قلب و عروق از رشته‌های جراحی عمومی، رشته مراقبت‌های ویژه پزشکی از رشته داخلی بیهوشی و در نهایت رشته روان‌پزشکی کودک و نوجوان از رشته‌‌های وابسته به روانپزشکی در دوره پذیرش دستیار فوق تخصصی است.

حیدرزاده تأکید کرد: افرادی که دارای حد نصاب قبولی در مرحله کتبی از بالاترین نمره کتبی تراز شده‌اند برای شرکت در مرحله شفاهی آزمون دعوت می‌شوند و تاریخ و محل برگزاری آزمون شفاهی نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

168 / 168 مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت آبتین حیدرزاده رئیس مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت آزمون دستیار فوق تخصصی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مرکز سنجش پزشکی وزارت بهداشت آزمون دستیار فوق تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۳۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری

مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ امروز شنبه هشتم اردیبهشت ماه پایان می یابد.   به گزارش ایسنا، داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.   بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.   داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.   داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خارج کردن تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲٫۵ ساله
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک بندرعباسی خارج شد
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • پزشکی به شرط کسب درآمد!
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت پرمتقاضی‌ترین رشته های کنکور آغاز شد
  • آغاز ماراتن پرمتقاضی‌ترین رشته‌های کنکور