Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی دیگر از رسانه‌های بلژیک مدعی شده که ویلموتس درخواست قطع همکاری با تیم ملی را داده و امکان دارد هدایت یکی از تیم‌های باشگاهی کشورش را برعهده بگیرد. ۱۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری «نیوزبلاد» بلژیک خبری که روز گذشته یکی دیگر از رسانه‌های این کشور (سایت BH) منتشر کرده بود را تأیید کرده و نوشته که مارک ویلموتس به دلیل پرداخت نشدن حقوقش از سوی فدراسیون فوتبال ایران، درخواست فسخ قراردادش را داده و خواهان پایان همکاری‌اش با تیم ملی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت نوشته ویلموتس با وجود کسب نتایج قابل قبول در شش ماهی که هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشت، به دلیل عدم دریافت مطالباتش می‌‌خواهد خیلی زود به همکاری‌اش با فدراسیون فوتبال ایران پایان دهد و با اعلام این موضوع به مسئولان فدراسیون منتظر پاسخ آنهاست.

نیوزبلاد در همین حال از تمایل سرمربی سابق تیم ملی فوتبال بلژیک برای بازگشت به کشورش برای هدایت «آنتورپ» یکی از تیم‌های باشگاهی لیگ دسته اول بلژیک خبر داده است. آنتورپ در لیگ دسته اول بلژیک پس از گذشت 13 هفته از رقابت‌ها در رده هفتم است و 12 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد. به همین دلیل شایعاتی مبنی بر احتمال برکناری سرمربی آن، مطرح شده و نیوزبلاد هم نوشته در صورتی که این باشگاه سرمربی‌اش، لاژلو بولونی را برکنار کند، خیلی نباید تعجب کرد اگر ویلموتس به جای او روی کار بیاید.

ادعای یک رسانه بلژیکی: ویلموتس خواهان فسخ قرارداد با فدراسیون فوتبال ایران شد

 

این سایت می‌نویسد: رابطه ویلموتس با لوسیانو دِاونفریو مدیر ورزشی باشگاه آنتورپ همیشه خوب بوده است. ویلموتس همیشه به رسانه گفته که دوست دارد یک روز با دِاونفریو کار کند.

نیوزبلاد سپس نقل قولی از ویلموتس در مصاحبه‌ای که او دو سال پیش انجام داده را آورده که در آن آمده است: من و داونفریو دوست یکدیگر هستیم و این بر کسی پوشیده نیست. ما در مقاطع مختلفی از زندگی‌ کاری و شخصی‌مان حامی یکدیگر بوده‌ایم. او قبل از اینکه کارش را در آنتورپ شروع کند با من درباره آن صحبت کرده بود. او یک کارشناس فوتبالی خبره است و من یک روز با او کار خواهم کرد. نمی‌دانم کجا یا چه زمانی اما این اتفاق قطعاً یک روز رخ خواهد داد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,27/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فدراسیون فوتبال بلژیک تیم ملی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال بلژیک تیم ملی فدراسیون فوتبال بلژیک تیم ملی ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۴۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا، دروازه‌بان رئال مادرید، با تایید دومینیکو تدسکو، سرمربی بلژیک، مسابقات یورو که قرار است در آلمان برگزار شود را از دست داد.

کورتوا کل فصل جاری را از دست داده و پس از مصدومیت جدید در ماه مارس گذشته، مجبور به انجام یک عمل جراحی دیگر روی زانوی مصدومش شد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، گفت که امیدوار است در دیدار هفته آینده مقابل کادیز به کورتوا تکیه کند و او را برای بازی بایرن مونیخ در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا روی نیمکت نشاند.

با وجود بازگشت دوباره تیبو کورتوا، تدسکو تایید کرد که او را در لیست بلژیک برای یورو انتخاب نخواهد کرد. سرمربی تیم ملی بلژیک روز سه‌شنبه به رسانه‌های آلمانی گفت: "من همه چیز را در مورد این موضوع گفته‌ام. من به موقعیت‌های احتمالی نگاه نمی‌کنم، بلکه روی بازیکنانی تمرکز می‌کنم که در آماده‌ترین وضعیت ممکن و در شرایط خوبی هستند."

دیگر خبرها

  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • اظهارات جنجالی ویسی دردسرساز شد
  • ویسی به کمیته انضباطی فراخوانده شد
  • قطعی: کورتوا از لیست بلژیک برای یورو خط خورد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • فیلم/ روایت جالب شمسایی از روز پاسخ ایران به اسرائیل
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • روایت جالب وحید شمسایی از روز پاسخ ایران به اسراییل + فیلم
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی