Web Analytics Made Easy - Statcounter

حبیب اله محبی روز چهارشنبه در حاشیه بازدید معاون عمرانی استاندار ایلام از روستای بیشه دراز در بخش مرکزی دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این اعتبار از محل اعتبارهای ملی برای بازسازی و نوسازی زیرساخت های روستایی در معرض حادثه استان هزینه می شود.

وی با اشاره به برگزاری مناقصه و تعیین پیمانکار در مراحل اولیه، اظهار کرد: با استفاده از ماشین آلات بنیاد مسکن دایت های حفاظتی در روستاهای در معرض حادثه و روستاهای خسارت دیده در دست اقدام است و سایر روستاها نیز در مراحل پایانی انتخاب پیمانکار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام گفت: امسال همچنین ۱۵۰میلیارد ریال اعتبار استانی برای تهیه، اجرا و بازنگری طرح هادی در روستاهای استان هزینه می شود.

محبی از تهیه طرح هادی برای تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: تهیه طرح هادی برای ۷۰ روستای زیر ۲۰ خانوار استان با حمایت استاندار و معاونت عمرانی استاندار ایلام در حال انجام است که در کشور کم نظیر است.

معاون عمرانی استاندار ایلام به همراه مدیرکل بنیاد مسکن استان ایلام از روند ساخت و سازهای منازل مسکونی و مسیر ورودی روستای بیشه دراز و مشکلات کانال کشی و جدول کشی این روستا بازید کردند.

معاون استاندار ایلام در این بازید با اشاره به دستور استاندار برای بازدید از روند ساخت و سازها و مشکلات این روستا گفت: مشکلات این روستا در دو بخش زیرساختی و ساخت و ساز منازل مسکونی بررسی و پیگیری می شود.

احمد کرمی افزود: در بخش ساخت و سازها اقدامات خوبی انجام شده است که بخشی از کار نیاز به پیگیری در سطح ملی دارد.

وی با اشاره به مشکلات زیرساختی روستا اظهار کرد: بخشی از مشکلات زیرساختی روستا حل شده و بخشی بدلیل توپوگرافی روستا نیازمند پیگیری و تکمیل شدن است که در این بازدید تصمیمات لازم منظور خواهد شد.

معاون عمرانی استاندار ایلام از دسته بندی مشکلات این روستا خبر داد و افزود: بخشی از مشکلات در سطح استان قابل حل است و برخی نیازمند پیگیری از مرکز هستند که در جهت رفع مشکلات مردم حتما پیگیری خواهند شد.

بازدید از بوستان ورودی روستای بیشه دراز و پل ارتباطی امامزاده ابراهیم قتال (ع) از دیگر برنامه های سفر معاون استاندار و مدیر کل بنیاد مسکن استان ایلام به شهرستان مرزی دهلران بود.

شهرستان گرمسیری دهلران با جمعیت ۸۰ هزار نفری در ۲۲۰ کیلومتری مرکز استان ایلام قرار دارد.

برچسب‌ها ایلام طرح های زیرساختی بنياد مسكن انقلاب اسلامی دهلران اعتبار عمرانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام طرح های زیرساختی بنياد مسكن انقلاب اسلامی دهلران اعتبار عمرانی ایلام طرح های زیرساختی بنياد مسكن انقلاب اسلامی دهلران اعتبار عمرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۲۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، محمدجواد ابوالحسینی در نشست با اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز به نقش شورا‌ها اشاره کرد و گفت: شورا‌های روستا‌ها نقش مهم و موثری در فعالیت عمرانی و امنیت اجتماعی روستا‌ها دارند.

وی افزود: اعتبار روستا‌های استان در سال گذشته از محل اعتبارات ارزش افزوده و سایر اعتبارات حداکثر ۴۰۰ میلیون تومان بود، اما هم اکنون شاهد فعالیت‌های عمرانی در سطح روستا‌ها با بیش از هزار میلیارد تومان هستیم.

معاون استاندار تأکید کرد که همه این اقدامات و فعالیت‌های عمرانی مرهون تلاش اعضای شورا‌ها و جلب مشارکت آنهاست.

وی ادامه داد: همکاری و مشارکت مردم با دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی و تعامل مناسب با دستگاه‌های اجرایی، مهمترین عامل در راستای تسریع در اجرا و بهره برداری از طرح‌ها و توسعه مناطق روستایی است.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه مهریز هم بر اتحاد و همبستگی بین شورا‌ها تاکید کرد و بیان داشت: بی عدالتی در فعالیت اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌ها نباشد و تصمیم گیری‌ها به دور از هوای نفس و حب و بعض باشد، چرا که اگر اعضای شورا به مسائل حاشیه‌ای دامن بزنند، دود آن به چشم مردم و شورا می‌رود.
در پایان این دیدار از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا‌های مهریز تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تکمیل زیرساخت‌های اراضی ۴۸ هکتاری پردیسان تا مردادماه
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • اجرای هزار میلیارد طرح عمرانی در روستاهای استان یزد
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت‌های ایلام
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در مارگون و بهمئی
  • رئیس اتاق اصناف کشاورزی مشکلات کشاورزان را به معاون وزیر منتقل کرد
  • هزینه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان برای زیرساخت های ایلام
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد