Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مالی باشگاه استقلال با اعلام اینکه مشکلات مالی فقط مختص باشگاه استقلال نمی شود گفت تا به اینجای فصل ۲۰میلیارد تومان به باشگاه تزریق شده است.

به گزارش "ورزش سه"، هادی مباشری معاون مالی باشگاه استقلال در خصوص صحبت های آندرا استراماچونی سرمربی این تیم مبنی بر عدم دریافت حقوق در نشست خبری بازی مقابل صنعت نفت اظهار داشت : روز گذشته بازی خوبی انجام شد و جا دارد به بازیکنان و کادر فنی تیم تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انصافا زحمات آقای استراماچونی و همکارانشان در این هفته‌ها باعث خوشحالی هواداران شده و برد مقابل نفت آبادان لذت پیروزی‌های اخیر را دوچندان کرد.

 

در خصوص گلایه‌های بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال بابت مشکلات مالی، به هر حال این مشکل در همه جای کشور وجود دارد، شما در همین فدراسیون فوتبال شاهد هستید که چه مشکلاتی به وجود آمده و مسئولان این فدراسیون برای پرداخت دستمزد مربیان تیم ملی دچار مشکل شده‌اند. در تیم رقیب ما هم همین شرایط وجود دارد، پرسپولیسی‌ها هم از مشکلات مالی رنج می‌برند و اگر اشتباه نکنم هفته گذشته بود که سرمربی حریف ادعا کرد حتی از جیب خودش هزینه کرده است. بازیکنان پرسپولیس هم با همین مشکلات مواجه هستند و این در حالی است که اسپانسر ما و تیم رقیب هم یکی است.

از شروع فصل جدید تا به حال علاوه بر هزینه‌های جاری مثل هزینه‌های اردو، تدارکات، هواپیما، هتل، پاداش، تغذیه و... بیش از ۲۰ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفته و پول به باشگاه تزریق شده که یک فهرست کلی درباره پرداختی‌ها را در این مصاحبه ارائه خواهم داد.

 

حدود ۱۰ میلیارد تومان برای کسب مجوز حرفه‌ای و حضور در آسیا به بستانکاران پرداخت شده که کمتر از یک ماه از این پرداختی می‌گذرد. کار بسیار سختی که باعث حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا شد. اگر این مبلغ هزینه بازیکنان فعلی می‌شد، درصد قابل توجهی از پول آنها تا به حال پرداخت شده بود.

بیش از ۶ میلیارد تومان (حدود ۵۰۰ هزار دلار) به عوامل خارجی باشگاه پرداخت شده. بیش از ۵ میلیارد تومان از ابتدای فصل جدید تا به امروز به بازیکنان داخلی پرداخت شده. به تمامی کادر پزشکی و تدارکاتی باشگاه تابه امروز ۳۰ درصد پرداختی داشتیم .

با پرداختی‌هایی که به بازیکنان داخلی که پارسال هم عضو تیم بودند، صورت گرفته، تمامی آنها حدود ۹۰ درصد قرارداد فصل گذشته‌شان را دریافت کردند.

از قراردادهای امسال، کمترین درصد پرداختی به بازیکنان حدود ۸ درصد بوده و بیشترین هم حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد پرداختی داشتیم.

 

تمامی ارقامی که اعلام شد، به این منزله نیست که باشگاه در تعهدات خود نسبت به اعضای تیم درست عمل کرده. نه، این طور نیست. ما از نظر قانونی تعهداتی نسبت به آنها داریم که باید انجام بدهیم اما در این شرایط سخت اقتصادی در حال تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم.

 

باشگاه تصمیم دارد که در اولین فرصت، درصد پرداختی تمامی بازیکنان را یکسان کند و به حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد برساند. این اتفاقی است که تا پیش از بازی با نساجی انشاالله رخ خواهد داد، مدیرعامل و تمامی اعضای هیأت مدیره باجدیت کامل درتلاش برای حل مشکلات اقتصادی باشگاه هستند.

جواد زرینچه، بهزاد غلامپور، فرشید باقری، مهدی قائدی و محسن کریمی، نفراتی هستند که تا به امروز حتی یک ریال هم دریافت نکردند که صبوری آنها جای تقدیر و تشکر دارد میلاد زکی‌پور هم دریافتی کمی داشته که امیدوارم بزودی محبت این عزیزان را جبران کنیم و  این نکته را به صراحت اعلام کنم که به جز این عزیزان بازیکنی نیست که باشگاه به آنها پرداختی نداشته باشد. در انتها اعلام می‌کنم اگر لازم باشد تمامی پرداختی‌های انجام شده را جهت شفافیت بطور رسمی اعلام می‌کنیم.

 

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۵۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود

رشد تقاضای جهانی برای نفت تحت تاثیر افزایش استقبال از خودروهای برقی در چین و آمریکا و عادی شدن مصرف پس از افزایش شدیدی که در دوران پساکرونا داشت، ممکن است امسال نصف شود.

به گزارش ایسنا، شرکت مشاوره وود مک کنزی اعلام کرد تقاضا برای بنزین احتمالا ۳۴۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۴ رشد کرده و به ۲۶.۵ میلیون بشکه در روز می‌رسد که پایین‌ترین میزان رشد از سال ۲۰۲۰ و کمتر از رشد ۷۰۰ هزار بشکه‌ای تقاضای روزانه برای بنزین در سال ۲۰۲۳ است.

سوشانت گوپتا، تحلیلگر «وود مک کنزی» گفت: نفوذ خودروهای برقی در آمریکا و چین افزایش یافته است. امسال، تقاضای چین به دلیل استفاده بیشتر از خودروهای برقی، تنها ۱۰ هزار بشکه در روز رشد خواهد کرد.

شرکت مشاوره «ریستاد انرژی»، تقاضای جهانی برای بنزین در سال میلادی جاری را حدود ۲۶ میلیون بشکه در روز تخمین زد که حدود ۳۰۰ هزار بشکه در روز بالاتر از رشد حدود ۷۰۰ هزار بشکه در روز در سال ۲۰۲۳ است.

آژانس بین‌المللی انرژی پیش‌بینی کرده است چین که زمانی پیشران تقاضا برای بنزین در جهان بود، امسال بیش از نیمی از فروش همه خودروهای برقی را به خود اختصاص خواهد داد.

پیش‌بینی بازوی تحقیقاتی شرکت ملی نفت چین (CNPC) نشان داد مصرف بنزین چین، امسال حدود ۲ میلیون تن معادل حدود ۱.۳ درصد رشد کرده و به ۱۶۵.۱ میلیون تن (۳.۸ میلیون بشکه در روز) می‌رسد. بازوی تحقیقاتی سینوپک که بزرگترین پالایشگر نفت در چین است، انتظار دارد تقاضا برای بنزین در سال ۲۰۲۴، به میزان ۱.۷ درصد معادل حدود ۳ میلیون تن رشد کند و به ۱۸۲ میلیون تن برسد.

طبق ارزیابی آژانس بین‌المللی انرژی، با کاهش قیمت که تقاضا را تقویت کرده است، سهم خودروهای برقی فروخته شده در سال میلادی جاری، ممکن است در چین به ۴۵ درصد، ‌ در اروپا به حدود ۲۵ درصد و در آمریکا به بیش از ۱۱ درصد برسد.

در مقابل، رونق فروش خودرو به همراه رشد اقتصادی بالا و ضریب نفوذ اندک خودروی برقی، محرک تقاضا برای بنزین در هند و اندونزی می‌شود.

برآورد دولت هند نشان می‌دهد مصرف بنزین هند در سال منتهی به مارس ۲۰۲۵، به رکورد ۳۹.۲ میلیون تن (۹۰۸ هزار بشکه در روز) خواهد رسید که حدود پنج درصد بالاتر از ۳۷.۲ میلیون تن در سال منتهی به مارس ۲۰۲۴ است.

طبق اعلام اداره اطلاعات انرژی آمریکا، مصرف روزانه بنزین آمریکا که در سال ۲۰۱۸ تا رکورد ۳۹۲ میلیون گالن، صعود کرده بود، در سال ۲۰۲۳، به حدود ۳۷۶ میلیون گالن (۸.۹۴ میلیون بشکه در روز) کاهش یافت.

تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند تقاضا در سال ۲۰۲۴، ثابت باشد. شرکت مشاوره FGE اعلام کرد در نتیجه، حاشیه سود پالایش نفت در آمریکا پس از اوج فصل رانندگی تابستانی، تحت فشار نزولی قرار خواهد گرفت.

بر اساس گزارش رویترز، در اروپا، تقاضا برای بنزین، به میزان ۵۰ هزار بشکه در روز معادل ۲.۳ درصد رشد کرده و به ۲.۱۹ میلیون بشکه در روز می‌رسد که مطابق با روند رشد در سال‌های اخیر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ستاره یونایتد بعد از باخت: تقصیر ما بازیکنان است!
  • رشد تقاضای جهانی برای بنزین نصف می‌شود
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • میزان تفکیک از مبدا پسماندها به بالای ۱۰ درصد رسید/ مصمم هستیم کار نیمه تمامی باقی نماند
  • نصب بیش از ۲۸ هزار کنتور هوشمند در استان قزوین
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران