Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی میرحسینی چهارشنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سفیر اندونزی به اتفاق هیات همراه با هدف گسترش فعالیت‌های اقتصادی و گردشگری از امروز به مدت ۲ روز وارد سیستان و بلوچستان شد تا در نشست‌های جداگانه‌ زمینه همکاری‌های مشترک اقتصادی و گردشگری را بررسی کند.

وی گفت: بررسی ظرفیت‌های پایانه مرزی میلک و میرجاوه به منظور  توسعه اقتصادی و گردشگری، نشست با استاندار سیستان و بلوچستان و فعالان بخش خصوصی گردشگری و تجار و اعضای اتاق بازرگانی و بررسی مسائل مربوط به ورود و خروج گردشگران کشور اندونزی در این استان از جمله برنامه‌های دیدار سفیر اندونزی با مقام های سیستان و بلوچستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان افزود: برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای حاشیه اقیانوس هند نیز از جمله موارد مهم برای طرح در نشست مدیران شرکت های گردشگری بخش خصوصی با سفیر اندونزی خواهد بود.

وی بیان کرد: وزیر مختار و دبیر اول سفارت اندونزی و هیات همراه امروز از سایت های تاریخی کوه‌خواجه و پایگاه جهانی شهرسوخته و پایانه‌های مرزی کهک و میلک بازدید کردند.

میرحسینی ادامه داد: شرکت در نشست اعضای اتاق بازرگانی و صنایع و معادن استان و مدیران شرکت های گردشگری، دیدار و گفت وگو با استاندار سیستان و بلوچستان و بازدید از مرز و پایانه مرزی میرجاوه از دیگر برنامه های هیات اندونزیایی خواهد بود. 

برچسب‌ها گردشگری سیستان و بلوچستان بندر چابهار کهک سفارت اندونزی تجارت مرز میرجاوه اندونزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گردشگری سیستان و بلوچستان بندر چابهار کهک سفارت اندونزی تجارت مرز میرجاوه اندونزی گردشگری سیستان و بلوچستان بندر چابهار کهک سفارت اندونزی تجارت مرز میرجاوه اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۷۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، گفت: امروز دومین مرحله مردمیاری و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز در مناطق سیل زده شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف آن انجام شد.

به گزارش ایسنا،‌ ناخدا دوم علی خزائی، فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش، با اشاره به اقدامات این پایگاه در کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان، گفت: در پی بارندگی در جنوب شرق کشور و خسارات‌ وارد شده به شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف، نیروی دریایی ارتش، برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی و با هدف کمک به مردم سیل‌زده در این مناطق به امدادرسانی و تامین نیازهای اساسی مردم پرداخت.

فرمانده پایگاه دریایی پسابندر نیروی دریایی ارتش ادامه داد: پایگاه نیروی دریایی پسابندر با تمام توان و تجهیزات خود و با همکاری دیگر نهادها و سازمان ها، نسبت به تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز اقدام کرد و امروز در دومین مرحله، این کالاها در بین مردم شهرستان دشتیاری و روستاهای اطراف تقسیم شد.

ناخدا دوم خزائی، همچنین از استمرار آمادگی نیروی دریایی ارتش برای امداد به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان خبر داد و خاطرنشان کرد: تا زمانی که مشکل سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان رفع نشود کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش آماده خدمت‌رسانی به این عزیزان هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • خط مسافری دریایی خرمشهر - بصره به زودی راه‌اندازی می‌شود
  • شمارش معکوس راه اندازی خط مسافربری دریایی خرمشهر به بصره
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود
  • سعیدی: اگر معادل اختلاس چای دبش صرف زیرساخت‌های استان سیستان و بلوچستان می‌شد، دیگر چیزی نمی‌خواستیم
  • سه هزار و ۳۵۴ پروانه راه‌اندازی گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان صادر شد
  • راه‌اندازی ۱۹۷۵ گلخانه خانگی در سیستان و بلوچستان
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود