Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@22:52:08 GMT

اژدها وارد شد؛ در استقلال «همه» گل می‌زنند

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۰۸۰۶۰

اژدها وارد شد؛ در استقلال «همه» گل می‌زنند

استقلال در چارچوب هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران موفق شد با نتیجه پرگل و غیرمنتظره پنج بر صفر از سد صنعت‌نفت آبادان بگذرد و با ۱۸ امتیاز به طور موقت در رده سوم جدول رده‌بندی جای بگیرد. این پیروزی در حالی رقم خورد که شاگردان استراماچونی می‌توانستند گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانند که بی‌دقتی بازیکنان این تیم، تیر دروازه و البته درخشش ناصر سالاری مانع از این اتفاق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشت بازی پیاپی با مثبت ۲ گل در هر بازی

حالا آبی‌پوشان تهرانی با ۲۱ گل زده، با اقتدار بهترین خط حمله لیگ برتر را مال خود کرده‌اند و تنها تیمی هستند که تعداد گل‌هایشان از میانگین ۲ گل در هر بازی سبقت گرفته است. آنها با احتساب بازی‌های جام حذفی، در هشت بازی اخیر خود حداقل ۲ گل در هر مسابقه به ثمر رسانده‌اند و با بی‌رحمی تمام از سد رقبای خود می‌گذرند و در زدن گل سیری‌ناپذیر بوده‌اند.

اما در ادامه به گلزنان استقلال و همچنین دقایقی که آنها موفق شده‌اند دروازه رقبای خود را باز کنندخواهیم پرداخت. جایی که متوجه می‌شویم تیم مرد ایتالیایی، متکی به یک نفر نیست و در تمام دقایق مسابقه می‌تواند خطرناک باشد.

استقلال چه زمانی خطرناک تر می‌شود؟

از ۲۱ گل این فصل استقلال در لیگ برتر ۱۰ گل در نیمه اول و ۱۱ گل در نیمه دوم زده شده است. اگر بازی را به ۶ قسمت ۱۵ دقیقه‌ای تقسیم کنیم متوجه می‌شویم که ۱۵ دقیقه دوم هر نیمه خطرناک‌ترین حالت استقلال نسبت به هر زمان دیگری است ولی در الباقی بخش‌ها نیز آنها بیش از یک گل زدهاند.

یک تا ۱۵: سه گل

۱۶ تا ۳۰: پنج گل

۳۱ تا ۴۵: ۲ گل

۴۶ تا ۶۰: سه گل

۶۱ تا ۷۵ : پنج گل

۷۶ تا ۹۰: سه گل

در استقلال همه گل می‌زنند خصوصا GD

این ۲۱ گل توسط ۱۰ بازیکن مختلف زده شده است. زوج شیخ دیاباته و مهدی قائدی در خط حمله روی هم هشت گل را به ثمر رسانده‌اند یعنی ۳۸ درصد تمام گل‌های این فصل. زوج بلند و کوتاه خط حمله  که مخفف نامشان GD است درخشش فوق‌العاده‌ای مقابل نفت داشتند. هر ۲ گل زدند و دیاباته، پاس گل هفته قبل قائدی مقابل تراکتور را پاسخ داد تا مشخص شود آنها در عین رقابت برای آقای گلی، همکاری خوبی با یکدیگر دارند. اما به جز این ۲ بازیکن هشت نفر دیگر هم در تیم استراماچونی موفق شده‌اند تا به اینجا در لیگ برتر گل بزنند که نام آنها به قرار زیر است:

وریا غفوری، محمد دانشگر، فرشید اسماعیلی، علی کریمی، هروویه میلیچ (۲گل)، داریوش شجاعیان، عارف غلامی و سجاد آقایی (یک گل)

فاصله استرا تا اینترمیلان، تنها سه برد

حال باید دید استقلال در هفته‌های آتی و بعد از تعطیلات به وجود آمده چه نتایجی را کسب می‌کند. استرا فعلا بابت مشکلات مالی ساز جدایی کوک کرده اما بعید است این مساله جدی باشد. تازه کار او و استقلال آغاز شده است. آبی‌ها به هفتمین پیروزی پیاپی خود در مسابقات مختلف دست پیدا کرده‌اند و استرا تا رسیدن به رکورد ۱۰ پیروزی متوالی با اینترمیلان، تنها سه بازی فاصله دارد. فعلا راجع به آنها می‌توان یک جمله گفت. جمله‌ای  که خطاب به دیگر مدعیان کسب جام است: «اژدها وارد شد!»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم

دیدار دو تیم سپاهان و استقلال خوزستان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و استقلال خوزستان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۰ _دوشنبه، هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه نقش‌جهان مقابل هم صف‌آرایی کردند.

شهریار مغانلو در دقیقه ۱+۴۵ برای سپاهان و جواد آقایی‌پور ۶۷ برای استقلال خوزستان گلزنی کردند.

خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان کد خبر 751236

دیگر خبرها

  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • مشعل المپیک پاریس فردا با استقبال 150 هزار نفر وارد بندر مارسی می‌شود
  • سریال طنز «بدل» جایگزین «هفت سر اژدها» می‌شود
  • نکیسا: این برد مبارک تیم استقلال
  • خلاصه بازی استقلال ۲-۱ ذوب آهن (لیگ برتر ایران - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی استقلال 2 - ذوب آهن 1
  • ریوالدو وارد جنجال شد: بارسلونا به بازیکنی که در برزیل درخشیده بازی نمی‌دهد!
  • خلاصه بازی سپاهان و استقلال خوزستان + فیلم
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • مهاجم استقلال به بازی با ذوب‌آهن خواهد رسید؟