Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه کسی توان خرید مسکن ‌ندار‌د، گفت: باید در راستای تولید مسکن ارزان قیمت برنامه‌های خوبی تدوین شود. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۶:۳۰ استانها اردبیل نظرات - اخبار استانها -

صدیف بدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: تثبیت بازار مساکن به متعادل‌سازی قیمت مصالح ساختمانی وابسته است و بدون شک اهمیت به این امر مهم سبب رونق بازار مسکن خواهد شد که در چند ماه اخیر در این زمینه اقدامات خوبی انجام یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به این افزایش ساخت و ساز در استان نیز بیان کرد: بالا رفتن میزان فروش محصولات ساختمانی یک اولویت اساسی است که در چند ماه اخیر در دستور کار قرار گرفته و تاثیرات مستقیم بر بازار مسکن در این زمینه محقق شده که انتظار می‌رود تدوین برنامه‌های اساسی در بهبود وضعیت بازار مسکن محقق شود.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: با توجه به این که در حال حاضر خریداران توان خرید مسکن را ندارند باید در راستای تولید مسکن ارزان قیمت برنامه‌های خوبی تدوین شود تا بتوانیم با در نظر گیری خریداران مسکن و فعالان این حوزه اقدام خوبی انجام دهیم که این امر بسیار حائز اهمیت است.

بازسازی 16 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل‌زده / احداث مسکن برای محرومانطرح ملی مسکن در زمین‌های رها شده اجرا می‌شودواحدهای طرح ملی مسکن از 2 سال آینده تحویل می‌شود

بدری تصریح کرد: میزان فروش محصولات ساختمانی و توسعه فعالیت تجهیزات ساختمانی از دیگر مواردی است که برای ما حائز اهمیت است و درصدد هستیم با اهمیت به این موضوع در راستای بهبود وضعیت ساخت وساز و نیز کمک‌رسانی به اقشار فاقد مسکن برنامه‌ریزی‌های خوبی داشته باشیم.

وی بیان کرد: مسکن به عنوان یک نیاز اساسی و مبرم برای تمامی اقشار جامعه است که مجلس در راستای خانه‌دار کردن مردم تا حد امکان تمام تلاش خود را به کار خواهد برد.

انتهای پیام/ش

R41374/P4001/S6,49/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین -یکی از مهمترین محورهای زندگی بشریت حول مسئله مسکن عنوان شده و با توجه به اهمیت بازار مسکن در کشور به دلیل ارتباط مستقیم با وضعیت معیشت و رفاه زندگی مردم دارد.

برهمین اساس، خبرگزاری مهر قصد دارد در سلسله گزارش‌هایی قیمت خرید، رهن و اجاره واحدهای مسکونی در مناطق مختلف تهران را به صورت مجزا بررسی کند.

در گزارش روزهای اخیر با توجه به افزایش قیمت مسکن در پایان سال (۱۴۰۲)، به بررسی وضعیت نرخ خرید و فروش «منطقه ۱۳» و «منطقه ۱۴» و «منطقه ۱۵» و «منطقه ۱۶» و «منطقه ۱۷» و «منطقه ۱۸» پرداختیم؛ حال قصد داریم در گزارش پیش رو نرخ خرید و فروش در «منطقه ۱۹» تهران را بررسی کنیم.

براساس آمار قیمت‌ها، برای خرید یک واحد ۷۸ متری در منطقه ۱۹ محله اسفندیاری - بوستان تهران، ۹ سال ساخت، نیازمند حداقل ۴ میلیارد و ۷۵۸ میلیون تومان است.

قیمت خرید واحدهای دیگر در منطقه ۱۹ تهران را در جدول زیر بررسی کنید؛

محله و خیابان (منطقه ۱۹)‌ عمر ساختمان قیمت کل ساختمان (تومان)
اسفندیاری - بوستان ۱۳۹۳ ۴,۷۵۸,۰۰۰,۰۰۰
بهمن‌یار ۱۳۹۸ ۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰
خانی‌آباد نو ۱۳۸۳ ۳,۶۵۰,۰۰۰,۰۰۰
دولت‌خواه ۱۳۹۰ ۳,۲۳۰,۰۰۰,۰۰۰
عبدل‌آباد ۱۴۰۳ ۵,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰
نعمت‌آباد ۱۳۹۸ ۴,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰
به گزارش مهر، اگر بگوییم مسکن برای مردم به رؤیا تبدیل شده است، بیراه نیست؛ افزایش قیمت مسکن همراه با رکود تورمی در بازار مسکن عواقب بدتری در پی خواهد داشت؛ افزایش قیمت مسکن در بازار، مانع بزرگی برای ازدواج و رشد جوانی جمعیت خواهد بود.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900902

دیگر خبرها

  • نرخ خرید بازار مسکن؛ با ۵ میلیارد تومان صاحب‌خانه شوید +جدول
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • با بودجه ۳میلیارد تومانی در کجای پایتخت می‌توان خرید؟/ جدول قیمت‌ها
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • وضعیت بازار ملک در تهران / دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • آپارتمان‌های تهران بدون مشتری ماند؛ قیمت مسکن متری چند؟
  • ورود صندوق ملی مسکن به بازار خرید سیمان از طریق بورس
  • دلالان از بازار مسکن راضی نیستند!