Web Analytics Made Easy - Statcounter

متن پیام استاندار بدین شرح است:
انّالله و انّا الیه الرّاجعون
اطلاع یافتم صبح امروز همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام حسن عسکری(ع)، حاجیه خانم بهجت مغاره ای مادر گرانقدر شهیدان والامقام علی و محمدرضا قاقازانی و جانباز سرافراز احمد قاقازانی دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
مادران مومنه شهدا که عزیزترین هستی خود را در دفاع از میهن مقدسمان و انقلاب اسلامی فدا کردند، اسوه‌های واقعی صبر و ایثار و ایمان و مقاومت هستند که در سایه ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت(ع) و با تاسی به سیره قهرمان عاشورا، حضرت زینب کبری(س) فرزندان شجاع، بصیر و انقلابی تربیت و در دفاع از ارزش‌ها، تقدیم ایران اسلامی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اینجانب مصیبت وارده را به خانواده معزز شهیدان قاقازانی و مردم شهید پرور استان قزوین تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند سبحان برای ایشان رحمت واسعه و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان، صبر و اجر مسالت دارم.
شهید علی قاقازانی، یکم شهریور ۱۳۴۱ در شهر قزوین به دنیا آمد، پدرش محمود عطار بود و مادرش بهجت نام داشت.
این شهید گرانقدر که تا پایان دوره راهنمایی درس خوانده بود، کارگری می‌کرد و از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.
وی چهارم دی ۱۳۶۵ در ام‌الرصاص عراق به شهادت رسید، پیکرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و سال ۱۳۷۵ پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپرده شد.
شهید محمدرضا قاقازانی، بیست و نهم دی ۱۳۴۳ در شهر قزوین به دنیا آمد و تا پایان دوره راهنمایی درس خواند.
این شهید گرانقدر به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و هجدهم اسفند ۱۳۶۳ در هورالهویزه بر اثر اصابت ترکش به شکم و کمر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد.
در بخشی از وصیت‌نامه شهید علی قاقازانی آمده است: «من از خداوند بهشت، حوری و راحتی نمی‌خواهم و فقط می‌خواهم در آن دنیا خداوند از من راضی باشد. اگر در آن دنیا مرا حتی در آتش جهنم هم بیندازد، راضیم، به یک شرط که خداوند از من راضی باشد. هر کجا هستم -حتی در آتش و سختی- فقط خداوند از من راضی باشد و دیگر چیزی در این دنیا نمی‌خواهم...»
در بخشی از وصیت‌نامه شهید محمدرضا قاقازانی آمده است: «من کسی نیستم که بخواهم به مردم پیامی بدهم؛ اما تنها خواهش من این است که دست از اطاعت امام بر ندارند و جلوی ظلم و ستم را -هر کجا که باشد- بگیرند و عدل را در آنجا برقرار کنند و برای پایداری اسلام کوشا باشند».
استان قزوین سه هزار شهید گلگون کفن را در دفاع از میهن اسلامی تقدیم کرده است.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران والدین شهدا پیام تسلیت استان قزوین استانداری قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والدین شهدا پیام تسلیت استان قزوین استانداری قزوین والدین شهدا پیام تسلیت استان قزوین استانداری قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تسلیت سید محمد خاتمی به سید حسین خمینی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • پیام تسلیت معاون اول رئیس‌جمهور برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • تسلیت اخوان انصاری در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • درگذشت مادر شهید عباسی در کازرون