Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه موفقیت های  تولیدات و  آثار کوتاه سینمایی حوزه هنری  فیلم کوتاه "شمع سرد" به نویسندگی هنرمند جوان و توانمند حوزه هنری نوید زارع عنوان بهترین فیلم کوتاه داستانی پانزدهمین دوره جشنواره دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه جامع علمی وکاربردی کشور که در شهر قم برگزار شد را کسب کرد.

در این فیلم ۱۷ دقیقه‌ای آرتین احمدی و ملوک حسین آبادی به عنوان بازیگر و محمد توریوریان به عنوان صدابردار و زانیار لطفی به عنوان تصویربردار نوید زارع را به عنوان کارگردان و تدوینگریاری می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داستان فیلم از این قرار است که اهورا پسری ده ساله است و با مادر بزرگ پیرش زندگی می‌کند به دلایل مشکلات مالی مجبور به شرکت در یک مسابقه مدرسه‌ای می‌شود که بر خلاف میل خودش است.

نوید زارع متولد ۱۳۷۴ در سنندج دارای مدرک کاردانی انیمیشن و دانشجوی کارگردانی سینما است که تاکنون چهار فیلم کوتاه را در کارنامه خود دارد.

فیلم‌های "سیاه، سفید، قرمز" و " نوروز" را به صورت شخصی  و فیلم‌های " ۱۰۰ثانیه چراغ قرمز" و "شمع شرد" را با تهیه کنندگی حوزه هنری استان تولید و موفقیت‌هایی را نیز کسب کرده است.

وی کاندید دهمین دوره جشنواره ی فیلم۱۰۰، کاندید بهترین فیلم در جشنواره تایم لاین ایتالیا، کسب جایزه بهترین فیلم دانشجویی از جشنواره مون لایت ایتالیا، کاندید بهترین فیلم جشنواره فیمینیست بوردر کانادا،حضور و انتخاب به میان ۱۰ فیلم فینالیست جشنواره استو یونان، حضور در جشنواره رویش،حسنات، سما، نها، پاسارگاد، المپیاد و کودک همدان نیز در کارنامه هنری خود دارد.

برچسب‌ها کردستان سنندج حوزه هنری فیلم کوتاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج حوزه هنری فیلم کوتاه کردستان سنندج حوزه هنری فیلم کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال

استاندار کردستان در شورای برنامه‌ریزی استان در سنندج اظهار کرد:  جهش تولید با استفاده از ظرفیت و مشارکت مردمی تکلیفی است که مقام معظم رهبری در سال‌جاری از ما مطالبه کرده‌ان و این مهم بدون مشارکت مردم در حوزه اقتصاد و رفع مشکلات محقق نمی شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: در کنار جهش تولید موضوع مشارکت مردم بسیار مهم است و باید در این حوزه برنامه‌ریزی جدی داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه مسئولان باید زمینه را برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال فراهم سازند، بیان کرد: جامعه دانشگاهی و جوانان متخصص در هر حوزه باید دسترسی لازم را به برنامه‌هایی که دستگاه‌های دولتی ارائه می‌کنند داشته باشند تا در مورد آن نظر دهند.

کردستان ظرفیت ایجاد بندر خشک را دارد

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان نیز در این جلسه اظهار کرد: استقبال از افتتاح راه آهن نشان می‌دهد این ظرفیت در قالب بندر خشک در این استان وجود دارد که باید از آن به نحو احسن استفاده شود.

کیومرث حبیبی با بیان اینکه خیلی از محصولات که در کردستان تولید و یا از کشور عراق وارد می‌شود از طریق بندر خشک به سایر نقاط دور و نزدیک کشور ارسال می‌شود، گفت: از کردستان به سمت دورترین نقاط ایران زاهدان و از آنجا به پاکستان و ... محصولاتی که تولید می‌شود صادر خواهد شد.

 وی بیان کرد: قرارداد ۷ هزار تن غلات و ۴۰۰ هزار تن سیمان با کشور عراق بسته شده و از طریق سیستم راه آهن در حال انتقال به مرز شلمچه است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد
  • باغ هنر با ۲ رویداد «امید فردا» و «تصویر یک پایان» آغاز شد
  • تونس حوزه هنری را نماینده تئاتر ایران می‌داند/مفاهیم مشترک تئاتری
  • پیام کوتاه رونالدو پس از پیروزی با النصر
  • نمایشگاه عکس‌های قدیمی سنندج افتتاح شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد