Web Analytics Made Easy - Statcounter

از سوی دانشگاه علم و صنعت ایران شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ماه جاری برگزار می‌شود.

مهندس شیوا عزیزپور، دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد در گفت‌وگو با ایسنا، همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را یکی از قدیمی‌‏ترین رویدادهای علمی در زمینه صنعت مادر یعنی صنعت مواد و متالورژی توصیف کرد و گفت: با توجه به اینکه این‌ گونه همایش‌‏‏ها می‌‏تواند حلقه گمشده میان دانشگاه و صنعت باشد، دانشگاه علم و صنعت ایران به ‏عنوان یکی از دانشگاه‌های مهم کشور در حوزه مهندسی مواد و متالورژی، بر آن شد تا شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد را برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این همایش با شعار "دانشگاه نسل سوم، فرصت‌­ها و چالش‌­ها" برگزار خواهد شد، ابراز امیدواری کرد که برگزاری این همایش گامی در جهت عبور از گذرگاه خطیر تبدیل دانشگاه "آموزش محور" نسل اول و دوم به دانشگاه "کارآفرین و صنعتی" نسل سوم باشد.

عزیزپور زمان برگزاری این رویداد علمی را روزهای ۲۷ و ۲۸ آبان ‏ماه جاری در محل دانشگاه علم و صنعت ایران دانست و یادآور شد: در این همایش در خصوص موضوعاتی چون "متالورژی استخراجی"، "متالورژی صنعتی"، "سرامیک"، "کامپوزیت"، "خواص فیزیکی و مکانیکی"، "خوردگی و حفاظت مواد"، "نانومواد"، "مدیریت راهبردی و محیط زیست"، "شبیه‌سازی"، "طراحی و انتخاب مواد مهندسی" و "انرژی" بحث و تبادل نظر خواهد شد.

دبیر اجرایی شانزدهمین دوره همایش علمی دانشجویی مهندسی مواد، برپایی یک نمایشگاه تخصصی در این حوزه را از برنامه‌های جنبی این همایش ذکر کرد و ادامه داد: این نمایشگاه در راستای ارتباط هرچه بیشتر دانشگاهیان با اصحاب صنعت و نیز استفاده‌ بهتر از فرصت پیش‌آمده برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: همایش مهندسی مواد دانشگاه علم و صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۰۸۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، ­آمار‌های وزارت نیرو نشان می‌دهد که برای اجرای طرح احداث سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا،  ۱۸۰۰ نفر مشغول به فعالیت بوده‌اند که ۴۰۰ نفر آن متخصصین ایرانی و ۱۳۷۰ نفر از کشور سریلانکا و دیگر نفرات از سایر کشور‌ها بوده‌اند.

مقصودی معاون منابع انسانی و پشتیبانی این طرح می‌گوید: در حین اجرای طرح تلاش کردیم که مباحث تخصصی مربوط به توان فنی و مهندسی را به مهندسان سریلانکایی منتقل کنیم تا زمانی که حضور ایرانی‌ها در سریلانکا پایان یافت، خودشان بتوانند نیروگاه و سد را مدیریت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری آزمون غربالگری درون دانشگاهی شانزدهمین المپیاد علمی وزارت بهداشت
  • اتمام طرح تحقیقاتی تهیه و تدوین نقشه راه صنعت استان کرمانشاه
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • بررسی علل مهاجرت در همایش ملی مراکز مشاوره و سبک زندگی در سیستان و بلوچستان
  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • دانشگاه الزهرا اولین همایش بین‌المللی «غزه زنده است» را برگزار کرد+ گزارش تصویری
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • فراخوان ثبت‌نام دانشجویی طرح «حامیم» در لرستان
  • صادرات خدمات فنی و مهندسی در صنعت آب و برق