Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@16:04:24 GMT

لوپن اظهارات اسلام ستیزانه خود را پس گرفت

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۱۰۲

لوپن اظهارات اسلام ستیزانه خود را پس گرفت

شبکه رادیویی اروپ ۱ در صفحه توییتر خود ویدیویی را منتشر کرد که در آن مجری شبکه پرسش‌هایی را در این زمینه مطرح می‌کند و مارین لوژن صرفا به پاسخ‌های کلی اکتفا می‌کند.

مجری شبکه از لوپن می‌پرسد که بر اساس نظرسنجی اخیری که روز چهارشنبه با عنوان "امروز در فرانسه" در روزنامه لوپاریزین منتشر شد، ۴۰ درصد از مسلمانانی که در فرانسه زندگی می‌کنند اعلام کردند در طول پنج سال اخیر گرفتار تبعیض نژادی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما در مورد موضوع "اسلام در فرانسه" که اکنون به عنوان یک معضل در جامعه فرانسه مطرح است چه فکری می‌کنید؟ آیا شما با اظهارات خود احساس نمی‌کنید در مسئولیت خود در این زمینه سهمی دارید؟ آن‌ها امروز فکر می‌کنند قربانی شده اند.

مارین لوپن با نفی ترویج نژادپرستی می‌گوید: چرا من باید در به وجود آمدن این معضل جامعه سهمی داشته باشم؟ من چه زمانی اسلام و تروریسم را مرتبط دانستم و اعلام کردم این دو مقوله رابطه نزدیکی با یکدیگر دارند؟

لوپن در حالیکه به رد اتهامات تلاش می‌کند مجری شبکه می‌پرسد شما یک بار که در حال خروج از یک نشست بودید، به زنی محجبه که فرزندش بر روی زانوهایش نشسته بود، حمله کردید. این حرکت از نظر شما چه معنایی دارد؟

لوپن از پاسخ دادن خودداری کرده و می‌گوید: من به شما در این باره پاسخ خواهم داد چرا که مرا متهم به انجام کار وخیمی می‌کنید.

طبق گفته مجری شبکه اروپ ۱ مسلمانان فرانسه اکنون به خاطر شرایط نفرت پراکنی احساس ناراحتی می‌کنند.

310311

کد خبر 1318421

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فرانسه اسلام ستیزی تعهدات ایران در برجام عراق باشگاه استقلال آژانس بین المللی انرژی اتمی ایالات متحده آمریکا شهرداری تهران ایران و آمریکا باشگاه پرسپولیس بازیگران سینما و تلویزیون ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 10 اگرچه در حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل، نیروی عمل کننده نیروی هوافضای سپاه بود اما شواهد نشان می‌دهد طرح‌های نظامی وجود دارد که در صورت درگیری وسیع، ارتش ایران نیز دست به اقدام موثر بزند. بر اساس گزارشی که مدت‌ها شبکه التغییر در تحلیل رزمایش ارتش پخش کرده بود و دیده نشده، ارتش ایران برای هدف قرار دادن بندر ایلات به عنوان اقدام مقابله‌ای تمریت کمرده است. گزارش تحلیلی این شبکه تلویزیون اردنی عراقی را با زیرنویس فارسی می‌بینید.

دیگر خبرها

  • در صورت تحقق تهدیدهای لندن، احتمال حمله روسیه به تاسیسات نظامی انگلیس وجود دارد
  • زاخارووا: حرف‌های ماکرون متحدان فرانسه را هم گیج کرده است!
  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • اظهارات رهبر چین درباره اهداف سفرش به فرانسه
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان
  • واکنش سایت حسن روحانی به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره دلایل ردصلاحیتش
  • واکنش به اظهارات حسن روحانی درباره دلایل رد صلاحیت خود | آخرین وضعیت لایحه حجاب | شورای نگهبان به مصوبه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان ایراد گرفت؟
  • پاسخ کوبنده دبیرکل جنبش "ابتکار ملی فلسطین" به جانبداری مجری بی‌بی‌سی در دفاع از اسرائیل (فیلم)
  • ارتش ایران هدف قرار دادن کدام بندر اسرائیل را تمرین کرد؟ پاسخ رسانه عربی