Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی جمال صبح پنج‌شنبه در نشست تخصصی پوشاک، دست بافته‌ها و فرش سنگسری به میزبانی مهدی‌شهر ضمن بیان اینکه اداره کل میراث فرهنگی از سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری تمام‌قد حمایت خواهد کرد، ابراز داشت: در این راستا برای توسعه گردشگری تمامی بوروکراسی‌های اداری معمول حذف خواهد شد تا رغبت سرمایه‌گذاران برای حضور در این بخش افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن بیان اینکه برگزاری جشنواره ایل سنگسری درواقع فرصتی برای بیان ظرفیت‌های گردشگری استان سمنان است، افزود: اگر می‌خواهیم به شعار تغییر استان از معبر به مقصد دست‌یابیم باید از همین‌جا شروع کرد و با برگزاری جشنواره‌ها ظرفیت‌های پیش رو را برای سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی تعریف کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان بابیان اینکه گردشگری یکی از محورهای هشتگانه توسعه استان تعریف‌شده است، ابراز داشت: ازاین‌رو برای تدوین استراتژی و توسعه گردشگری در استان سمنان، گردشگری استان موردتوجه خاص قرارگرفته و این مهم گسترش خواهد یافت. ‌

جمال ضمن بیان اینکه توجه به جشنواره‌ها از برنامه‌های اصلی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان است، تصریح کرد: پس از ۱۲ دوره برگزاری جشنواره ایل سنگسر، شاهد برگزاری این برنامه فرهنگی عظیم در سطح ملی هستیم که برای نخستین بار با ورود بخش خصوصی و تشکیل ۱۴ کمیته  این جشنواره برگزارشده است.

وی ضمن بیان اینکه گردشگری عشایری از کهن‌ترین شیوه‌های زیست بشری است، افزود: خوشبختانه امروز در سطح استان به شکل باشکوهی به عشایر توجه شده و این حوزه رونق بسیاری یافته است که البته رسیدن به توانمندی اقتصادی این بخش از جامعه نیز یکی دیگر از اهداف برگزاری جشنواره خواهد بود.

کد خبر 4765505

منبع: مهر

کلیدواژه: میراث فرهنگی سمنان مهدی جمال مهدیشهر عشایر یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، جشنواره بزرگ دشت غذا به همت شهرداری منطقه ۱۸ تهران و انجمن آشپزان و سر آشپزان پایتخت در بوستان قائم تدارک دیده شده بود. در این رویداد غذا‌های بومی و محلی اقوام مختلف داوری و ۲۳ برگزیده انتخاب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «اطعام رضوی» در استان سمنان اجرا می‌شود
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • برگزاری جشنواره بزرگ دشت غذا در پایتخت
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • تعداد فروشگاه‌های صنایع‌دستی استان سمنان به ۱۹ باب افزایش یافت
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • در جشنواره شکوفه‌های بادام ‌شهر زیبای دژکرد چه گذشت؟
  • برگزاری جشنواره شکوفه‌های بادام در شهر زیبای دژکرد