Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:14:24 GMT

مشکل فاضلاب شهر اهواز برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۳۷۱

مشکل فاضلاب شهر اهواز برطرف می‌شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به این‌که مشکل عمده اهواز فاضلاب است، عنوان کرد: در همین راستا برای حل این مشکل به این موضوع ورود کرده‌ایم. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد در حاشیه بازدید از مشکلات شهری به ویژه آب و فاضلاب کوی مشعلی در جمع مردم اظهار داشت: بدون تردد به حول و قوه الهی اراده نظام مقدس اسلامی که برگرفته از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب به ویژه در بیانیه گام دوم انقلاب است، توجه ویژه به مناطق غیربرخوردار و محروم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: از ناحیه نظام مقدس اسلامی به ویژه رهبرمعظم انقلاب مأموریتی به بنده واگذار شده که به مناطق غیربرخوردار در کل استان خوزستان به ویژه اهواز و حواشی آن توجه ویژه شود که از جمله آن کوی مشعلی است.

با اشاره به این‌که در مدت شش ماه از حضور بنده تمام توجه به مناطق محروم بوده است، بیان کرد: هر شب و روز در یکی از مناطق محروم اهواز یا دیگر نقاط استان حضور پیدا می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که برداشت برنج یکی از مشکلات فعلی است، ادامه داد: در این مسأله نوعا طبقه متوسط یا زیر متوسط فقیر، متضرر می‌شود اما در حال تلاش برای کاهش آن هستیم.

وی با اشاره به این‌که مشکل عمده اهواز فاضلاب است، عنوان کرد: در همین راستا به این موضوع ورود کرده‌ام و به حول و قوه الهی و بنا بر فرمان رهبرمعظم انقلاب با اعتباری که به دنبال آن هستیم، در صورت تأمین این حقیر دست بردار نیستم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با بیان این‌که حل مشکل فاضلاب اهواز در بازه زمانی کوتاه مدت قابل حل نیست، گفت: به زودی اتفاقات خوبی خواهد افتاد اما باتوجه به در پیش بودن بارندگی، طرح را عقب می‌اندازد. تا زمانی که وعده مسئول تحقق پیدا نکند، دست بردار نیستم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: از تمامی خیابان‌های مشعلی بازدید و حضور پیدا می‌کنم تا به حول و قوه الهی مشکل آب، فاضلاب و برق آن حل شود اما کار دو طرفه است.

وی با اشاره به بازدید از کوی مشعلی طی نزدیک به دو ماه گذشته و شناسایی آسیب‌ها، اظهار داشت: توسط مسئولان برنامه‌ریزی انجام شده و از این مدت کارهایی صورت گرفته که نتیجه آن طی سه ماه آینده مشاهده می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی‌فرد با اشاره به این‌که تا زمانی که مشکل آب و فاضلاب کوی مشعلی حل نشود، معضل آسفالت آن نیز حل نخواهد شد، ادامه داد: به حول و قوه الهی تا رفع مشکلات کوی مشعلی آنها را دنبال می‌کنم چراکه این را رسالتی برای خود می‌دانم.

سامانه فاضلاب گلمان و تصفیه‌خانه آب پلدشت به بهره‌برداری رسیدضرب‌الاجل دادستان شیراز برای حل مشکل فاضلاب شهر صدرااشتغال 23 هزار نفر با اجرای 6 طرح آب و فاضلاب

نگرانی‌ها از ریزشی بودن کوی مشعلی؛ حل معضل تا دو ماه آینده

همچمنین بهنام مریدی مدیرعامل شرکت آبفا اهواز اظهار داشت: عملیات آب و فاضلاب منطقه کوی مشعلی در حال کار است و اکثر خیابان‌ها به ویژه اصلی خط آنها اجرا شده است.

وی با اشاره به این‌که خط دو قطری هزار نیز در خیابان صدیق کار در حال اجرا است که در صورت اجرا فاضلاب کل منطقه آمادگی وارد شدن به مدار را دارد، بیان کرد: در حال حاضر خطوطی که کار شده در مدار نیست و از مدار خارج است، تا زمانی که پمپی که بر روی آن در حال کار هستیم و خط دو هزار وارد مدار نشود، کل فاضلاب منطقه در مدار نخواهد بود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب اهواز افزود: بنا داریم که طی یک تا دو ماه آینده این مسائل را حل کنیم، پیمانکار ما در حال کار است، نگرانی‌ها از ریزشی بودن منطقه است.

مریدی با اشاره به این‌که به دنبال تسریع در روند اجرا پروژه آب و فاضلاب کوی مشعلی هستین، گفت: اگر مشکلی پیش نیاید و منطقه اجازه دهد تا دو ماه آینده مشکل حل می‌شود.

انتهای پیام/ ت

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر

رئیس بسیج سازندگی کشور، گفت: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد که در کنار دولت کمبودها و کاستی‌های عشایر را برطرف کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردل، سردار محمد زهرایی در حاشیه سفر به شهرستان اردل و بازدید از روند اجرای طرح های بسیج سازندگی و خدمت‌رسانی به مردم منطقه عشایری دهدلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: جای تاسف است که 45 سال از انقلاب گذشته اما هنوز اقدامات زیرساختی از جمله راه دسترسی برای عشایر در این منطقه انجام نشده است.

وی افزود: باید یک هم‌افزایی و همدلی بین دولت و دستگاه‌های مجری برای احداث راه‌های دسترسی به خصوص برای مناطق صعب العبور صورت گیرد. سازمان بسیج سازندگی به عنوان مجری برای انجام کارهای سخت در کنار دولت حضور دارد، امید است بخشی از اعتبارات را دولت تقبل کند و با بخشی از ظرفیت‌های انقلابی این کار به سرانجام برسد. 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور مطرح کرد: البته مردم روستای دهدلی نباید انتظار داشته باشند در یک مدت زمان کوتاه، این مسیر طولانی احداث شود بلکه جاده دسترسی روستای دهدلی به صورت قطعه قطعه و مرحله به مرحله احداث و تحویل مردم می‌شود.

وی بیان کرد: مردم عشایر این منطقه، رزمندگان خط مقدم و تامین کننده امنیت منطقه به شمار می‌روند و نباید این اصل از نگاه سیاست‌مداران و تصمیم‌گیران به دور باشد. در هر کجا که یک ایل و طایفه‌ای حضور داشته باشد، امنیت ایران اسلامی تضمین شده است و هرگونه هزینه‌ای برای این قشر، سرمایه‌گذاری است.

زهرایی در پایان با تاکید بر اینکه مسئولین باید از منطقه عشایری دهدلی بازدید داشته باشند، خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی این آمادگی را دارد در کنار دولت نسبت به برطرف کردن کمبودها و کاستی‌های این مردم گام بردارد چرا که خیلی بیشتر از اینها، عشایر حق بر گردن انقلاب اسلامی و ما دارند.

انتهای پیام/7540/

دیگر خبرها

  • مشکل سرایت بنزین به آب‌های سطحی اهواز در حال رفع است
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • بارش ۳۰ میلی‌متر باران طی ۳۰ دقیقه در اهواز
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • مصدومیت آرمان رمضانی برطرف شد
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • پیگیری ایجاد بیمارستان ویژه چشم در اهواز