Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@01:40:39 GMT

عذرخواهی سون به خاطر مصدومیت شدید گومس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۵۵۵

عذرخواهی سون به خاطر مصدومیت شدید گومس

سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام سرانجام درباره نقش خود در مصدومیت شدید آندره گومس بازیکن اورتون صحبت کرد و گفت از این بابت واقعا متاسف است و روزهای سختی را پشت سر گذاشته.

به گزارش "ورزش سه"، سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام دیشب در لیگ قهرمانان اروپا برای تیمش تاتنهام دو گل به ثمر رساند و نقش مهمی در پیروزی 4-0 تاتنهامی‌ها مقابل ستاره سرخ بلگراد بازی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سون در پایان بازی اما به انتظارها در مورد اظهارنظرش درباره مصدومیت شدید آندره گومس بازیکن اورتون با تکل او پاسخ خود و گفت بابت حادثه‌ای که به مصدومیت گومس انجامیده واقعا متاسف است و در روزهای اخیر لحظات سختی را پشت سر گذاشته است.

 

 

سون روز یکشنبه در بازی تاتنهام و اورتون در لیگ برتر تکل خشنی روی پای گومس رفت و باعث مصدومیت بسیار شدید او شد. سون که از دیدن شرایط گومس وحشت زده شده بود درون زمین حتی به  گریه افتاده بود. گومس بعد از آن حادثه زیر تیغ جراحی رفته و روز سه‌شنبه از بیمارستان مرخص شده است.

 

سون که دیشب در جریان پیروزی 4-0 تاتنهام مقابل ستاره سرخ دو گل به ثمر رساند در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" دلم نمی‌خواست امروز بعد از گلزنی شادی کنم چون می‌خواستم احترامم را به وضعیتی که در آن بازی پیش آمده بود نشان دهم. من هنوز به خاطر اتفاقی که افتاده خیلی خیلی متاسفم".

 

 

ستاره کره‌ای تاتنهام در ادامه گفت:" من روزهای سختی را پشت سر گذاشتم ولی در همین مدت فهمیدم چقدر خوشبختم. چرا که همه کسانی که دور و برم بودند، هواداران، باشگاه، کادر فنی، بازیکنان، هم‌تیمی‌ها و خلاصه همه و همه به من کمک زیادی کردند. امیدوارم آندره گومس هر چه سریعتر خوب شود ولی بهترین جواب مثل همیشه سخت‌کوشی و تلاش با انرژی مثبت است".

 

سون هیونگ مین تاتنهام

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سون هیونگ مین تاتنهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و پنجم لیگ برتر امروز به مصاف تاتنهام رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد. این برد به شاگردان میکل آرتتا اجازه داد تا 80 امتیازی شوند و با یک بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی در صدر جدول بایستد.

بوکایو ساکا به عنوان یکی از گلزنان آرسنال در بازی امروز به اسکای گفت:"20 دقیقه آخر خوب نبود، اما ارزشش را داشت. حالا ما دوش می‌گیریم، سوار اتوبوس می‌شویم تا ورزشگاه را ترک کنیم، بازی منچسترسیتی آغاز می‌شود و باید به بهترین‌ها امیدوار باشیم!"

شانس قهرمانی آرسنال؟

ما می‌دانیم که دستیابی به قهرمانی برای هواداران و همچنین خودمان ما چه معنایی دارد، بنابراین خوشحالیم. می‌دانیم که این یک برد بزرگ برای ماست، ما سه بازی پیش رو داریم و می‌خواهیم تمام تلاشمان را انجام دهیم!

منچسترسیتی؟

سیتی تیم شگفت انگیزی است اما کامل نیست. هیچ‌کس کامل و بی نقص نیست. آن‌ها می‌توانند امتیاز از دست بدهند. ما فقط باید کارمان را انجام دهیم و ببینیم چه می‌شود.

بازی امروز؟

شاید اگر این بازی فصل گذشته انجام می‌شد، تاتنهام به تساوی می‌رسید اما ما نشان دادیم که چه تجربه ای داریم. می‌توانیم به ورزشگاه تاتنهام بیاییم و سه امتیاز را بگیریم، حتی زمانی که ریسک زیادس وجود دارد و بازی بزرگی پیش روی ماست. جای زیادی برای خطا وجود ندارد، ما از سال گذشته تجربه زیادی به دست آوردیم و برای سه بازی آخر آماده هستیم.

دیگر خبرها

  • کری ستاره رم برای لورکوزن: رکوردشان را می‌شکنیم!
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!
  • مصدومیت ستاره بایرن در آستانه بازی با رئال
  • ستاره سپاهان بازی با پرسپولیس را از دست داد
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اورونوف: این وضع مصدومیت پای من است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • پوستکوگلو: نمی‌خواهیم اجازه بدهیم آرسنال قهرمان شود