Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محمدی گلپایگانی که چند روز و در راستای سیاست های ضدایرانی دولت آمریکا، در لیست تحریم های آمریکا قرار گرفته است، صبح امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی فقیه در مازندران در مجتمع فرهنگی اهل البیت (ع) با اشاره به خصوصیات شخصیتی آیت الله طبرسی، اظهار داشت: این شخصیت نستوه از جایگاه خود برای حفظ مطامع دنیوی استفاده نکرده است و جایگاه او در آخرت نیز متعالی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم مازندران افراد متدینی بوده و نعمت بزرگ نمایندگی ولی فقیه موهبتی بوده که به خوبی آیت الله طبرسی از این مسئولیت بیرون آمدند.

اهم اظهارات،حجت الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی را به نقل از تسنیم بخوانید؛

*{با اشاره به اینکه وضعیت ترویج فساد و بدحجابی در منطقه شمال توسط رضاشاه بسیار بالا بوده است}: املاک و اموال مردم به زور توسط حکومت رضاخان چپاول شده بود و تلاش داشتند مردم شمال و طبرستان را از معارف دین دور کنند که نتوانستند.

*مردم استان علویان پیشتاز حکومت شیعی بوده و مردم این استان طایفه و معتقد سالار شهیدان هستند، حضور پرشور مردمان این استان در اربعین سالار شهیدان نماد ولایتمداری مردمان این دیار است.

*فرمایشات رهبری در دیدار اخیر با دانشجویان و دانش آموزان به موفقیت‌های جوانان در عرصه علمی و بین المللی نوید آینده درخشانی برای ایران اسلامی است.

* در زمان جنگ سیم خارددار هم نداشتیم و به ما نمی دادند، توان موشکی و دفاعی ایران اسلامی در برهه کنونی بازدارنده است.

*نماز جمعه نماد وحدت و اتحاد مسلمین است، مردم با همین مکان درخشان و اثرگذار توانستند با توطئه‌های استکباری مقابله کنند و هیچگاه مذاکره با آمریکا را در برنامه ندارند.

*درک جایگاه نماز جمعه سبب توفیقاتی بسیاری برای انسان مومن در جامعه می‌شود، همراهی و همدلی مدیران استانی با نماینده ولی فقیه سبب توفیقاتی بسیاری در عرصه خدمت به مردم خواهد شد.

در این مراسم با تکریم از خدمات چهل ساله آیت الله طبرسی، آیت الله محمد باقر محمدی لایینی به سمت نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری منصوب شد.

2727

کد خبر 1318444

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تحریم اقتصادی ایران و آمریکا تعهدات ایران در برجام عراق باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا آژانس بین المللی انرژی اتمی شهرداری تهران بازیگران سینما و تلویزیون ایران ایران و آمریکا سینمای ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور دیدار و به گفت‌وگو پرداختند.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه چهارشنب۵ اردیبهشت در دیدار رئیس دیوان عالی کشور ضمن اشاره به مشکلات ناشی از خشکسالی در منطقه سیستان و نیز خسارت‌های وارده از سیلاب در جنوب استان پیرامون مسائلی از جمله حقابه سیستان و نیز فراهم ساختن زیرساخت‌ها در شهرهای جنوبی استان به گفت‌وگو پرداخت.

امام جمعه زاهدان در ادامه با اشاره به تعارض در مالکیت اراضی کشاورزی بین مردم و منابع طبیعی عنوان کرد: یکی از گلایه‌های مهم و متعدد مردم در سفرهای شهرستانی بنده این است که بسیاری از اراضی زراعی توسط منابع طبیعی جزء اراضی ملی اعلام شده است و این در صورتی است که مردم در این نقاط براساس عُرف متداول زندگی کرده و ملک هر کس نیز مشخص و آثار کِشت، داشت و برداشت نیز محرز است و حکایت از آن دارد که زمین زراعی با وجود درختان کهنسال نسل اندر نسل، آباد شده و لازم است تدبیر لازم در این خصوص اتخاذ شود.

همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد جعفر منتظری رئیس دیوان عالی کشور نیز در خصوص قوانین مالکیت اراضی قول پیگیری داد و عنوان کرد: باید در دادگستری استان شورایی تشکیل و در این خصوص تدابیر خاص خود را اتخاذ کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیرخارجه پاکستان: سفر رئیسی حائز اهمیت است/تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • سفر رئیسی حائز اهمیت است/ تحریم‌های آمریکا اهمیتی ندارد
  • انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • جنبش انصار الله سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی غزه را محکوم کرد
  • آیت الله علم الهدی: میدان‌داری مردم و دولت، پیش نیاز تحول فرهنگی است
  • سندرز خطاب به نتانیاهو: به شعور مردم آمریکا توهین نکنید!
  • آمریکا تحریم‌های جدیدی مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار های منتخب مردم استان سمنان در انتخابات مجلس خبرگان