Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@14:29:45 GMT

اجرای طرح انظباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین (ع)

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۰۸۸۵

اجرای طرح انظباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین (ع)

به گزارش خبرگزارری مهر ،سردار کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان این که  طرح انضباط اجتماعی در محلات محدوده امام حسین ع در دستور کار قرار گرفت گفت : سه ماه کار اطلاعاتی انجام شد، افرادی که در این محدوده‌ها اقدام به فروش موادمخدر و قاچاق کالا می‌کردند شناسایی و اخطار پلمب و تخلیه منازل به آن‌ها داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: حدود ۶۳ واحد در ۳۷ خانه پلمب شد، در یکی از خانه‌ها ۳۰۰ نفر سکونت داشتند. طبق هماهنگی با مرجع قضایی این طرح‌ها در سطح پایتخت انجام خواهد شد.

وی گفت: مالکانی که دارای منازل اینچنینی هستند باید از مراکز ذی ربط مجوز برای اجاره دهی داشته باشند. با هماهنگی با مسئولان مربوطه اتباع خارجی که در این خانه ساکن بودند تحویل آن‌ها داده خواهد شد.

سردار ظهیری اظهار کرد: درحاشیه این طرح ۷۰۰ معتاد متجاهر نیز در این محدوده جمع آوریو ۴ سارق و خرده فروش موادمخدر دستگیر شدند و ۷ کیلوگرم انواع موادمخدر، ۲ خودرو و ۳ موتورسیکلت از مخفیگاه سارقان کشف شد.

وی افزود: تمام مناطق تهران که به این شکل آلوده هستند و به پاتوق معتادان تبدیل شده اند در تیر رس پلیس هستند و به نوبت عملیات‌ها برای پاکسازیشان انجام خواهد شد.
 

کد خبر 4765515

منبع: مهر

کلیدواژه: طرح امنیت و انضباط اجتماعی شهر تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه شهر تهران یوم الله 13 آبان محسن هاشمی سازمان تامین اجتماعی نیروی انتظامی بارندگی کمیته امداد امام خمینی آبگرفتگی معابر سازمان هواشناسی اداره کل محیط زیست استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۰۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت محلات گفت: در خصوص بازدید‌های مستمر و میدانی یک واحد طب سنتی غیرمجاز با ارائه خدمات از قبیل حجامت و فصد و یک واحد دندانسازی غیرمجاز در شهر محلات توسط کارشناس نظارت بر درمان و پلیس اماکن عمومی شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات افزود: فرد فاقد صلاحیت و بدون هیچگونه مجوزی از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به انجام ارائه خدمات دندانسازی و یک مرکز فروش گیاهان دارویی با توجه به تذکرات قبلی مبنی بر عدم ارائه خدمات طب سنتی با پیگیری‌های انجام شده، این واحد‌ها غیر مجاز پلمب شدند.

او گفت: مردم برای انجام خدمات طب سنتی و دندانسازی، از مراکز داری مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اقدام به دریافت خدمات کنند و در صورت مشاهده هر نوع فعالیت مراکز غیر مجاز، موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت ۱۹۰ بصورت شبانه روزی و یا با شماره‌های ۰۸۶۴۳۲۲۳۰۸۱ گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • امام جمعه قم: مردم قدردان پلیس برای اجرای طرح نور باشند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • فناوری دانش بنیان باید در مسیر عمران و آبادانی به کارگیری شود
  • شناسایی و پلمب دو واحد غیرمجاز در محلات
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز