Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصدومیت مهاجم برزیلی سپاهان جدی نیست و او مشکلی برای همراهی تیمش ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، کی روش استنلی در بازی گذشته سپاهان مقابل تراکتور در هفته دهم لیگ برتر بعد از آنکه گل دوم تیمش را در دقیقه 51 به ثمر رساند، از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد و با صلاحدید کادر پزشکی زمین بازی را ترک کرد.

کی روش در مینیسک پای راستش قبل از این مسابقه نیز احساس درد خفیفی داشت اما مشکلی برای بازی نداشت و برای تیمش به میدان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصدومیتی که گریبان این مهاجم برزیلی را در دیدار با تراکتور گرفت اما ربطی به مینیسک نداشت و او از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شد.

از این رو بعد از انجام معاینات پزشکی مشخص شد استنلی مشکل جدی مصدومیت ندارد و می تواند تیمش را با شروع دوباره مسابقات لیگ برتر همراهی کند.

گفتنی است؛ استنلی که عنوان آقای گلی لیگ برتر سال گذشته را به دست آورد، هم اکنون با 3 گل زده در رده سوم جدول رده بندی گلزنان برتر مسابقات قرار دارد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کی روش سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • نقی معمولی، ستاره میدان اراک!
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • جواب شهر راز را در زمان خودش می‌دهیم/تمرکزمان روی صعود به لیگ برتر است
  • خوشحالی کاپیتان بارسا: تمدید با خیال راحت
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • ستاره لیورپول تحمل دیدن باخت را نداشت (عکس)
  • حیرت نیمار از عجیب ترین موقعیت سوزی سال (+عکس)