Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@00:14:17 GMT

درخشش ورزشکار چهارمحالی در رقابت های نجات غریق کشور

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۲۶۷

درخشش ورزشکار چهارمحالی در رقابت های نجات غریق کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، پانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی بانوان کشور با حضور ورزشکارانی از ۲۸ استان در جزیره کیش برگزار شد.  

تارا صوفی ورزشکار استان مقام دوم ۵۰ متر حمل آدمک این دوره از مسابقات را از آن خود کرد.

این ورزشکار چهارمحالی مدال نقره پانزدهمین دوره مسابقات نجات غریق قهرمانی کشور را بر گردن آویخت

کد خبر 4765544.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ناجیان غریق یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان بارش باران پدافند غیرعامل شهرکرد بیرجند قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در جریان برگزاری رقابت‌های دو‌ومیدانی جوانان قهرمانی آسیا امروز جمعه ۷ اردیبهشت و در دور نهایی رقابت ماده۴۰۰متر سجاد آقایی نماینده کشورمان موفق شد با ثبت زمان ۴۸.۱۳ثانیه در جایگاه ششم این مسابقات قرار گیرد و با این نتیجه به کار خود پایان دهد.    مسابقات دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا ۵ تا ۸اردیبهشت و با حضور ۴۳ کشور از قاره آسیا به میزبانی شهر دبی کشور امارات برگزار می‌شود.   نازنین فاطمه عیدیان، ملیکا نوروزی، الناز موسایی، مانا حسینی، سجاد آقایی، مهدی هفت چشمه، محمد حسام مظفری، سجاد آقایی نمایندگان دوومیدانی ایران در این مسابقات هستند.

دیگر خبرها

  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ ششمی سجاد آقایی در ۴۰۰متر
  • درخشش طلا بر گردن ووشوکار ایرانی
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران