Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از پلمب ۳۷ خانه مجردی در حوالی میدان امام حسین (ع) خبر داد که به پاتوق معتادان و سارقان تبدیل شده بود. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار کیوان ظهیری پیش از ظهر امروز در حاشیه پلمب خانه‌های مجردی در حوالی میدان امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی در محله‌های اطراف میدان امام حسین (ع) با هماهنگی مقام قضایی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به کار سه ماه اطلاعاتی پلیس برای شناسایی این منازل، گفت: در سه محله اطراف میدان امام حسین (ع) پاتوقهایی را شناسایی کردیم که در آنها افرادی به استعمال موادمخدر می‌پرداختند و سارقانی نیز در این پاتوقها اقدام به نگهداری و فروش اموال مسروقه می‌کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به فروش کالای قاچاق در منازل مذکور، تصریح کرد: به مالکان این منازل اخطار 10 روز برای تخلیه آنها داده شد اما متأسفانه تعدادی از آنها منازل را تخلیه نکردند که با پایان یافتن مهلت تخلیه، با دستور مقام قضایی نسبت به پاکسازی و پلمب منازل مذکور اقدام کردیم.

وی با اشاره به شناسایی 63 باب منزل در این علمیات پلیس، خاطرنشان کرد: 37 باب از این منازل با دستور قضایی پلمب شد؛ هر کدام از این منازل به چندین واحد تقسیم شده و در هر واحد نیز تعدادی اتاق قرار دارد؛ این اتاقها نیز شبانه و روزانه به چندین نفر اجاره داده می‌شد.

ظهیری با بیان اینکه مالکان این واحدها، منازل را با قیمتی شبانه 30 هزار تومان اجاره می‌دادند، افزود: به طور مثال حدود 300 نفر فقط در یکی از این منازل سکونت داشتند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به سکونت حدود دو هزار نفر در منازل مذکور، یادآور شد: با شروع این طرح، حدود 700 معتادمتجاهر را دستگیر کردیم که تحویل کمپهای بازپروی می‌شوند.

این مقام انتظامی متذکر شد: پلیس با اقتدار به این طرح خود ادامه می‌دهد، مالکان اینگونه منازل حتماً باید نسبت به اخذ مجوزهای لازم اقدام کنند، در غیر این صورت پلمب خواهند شد.

وی از شهروندان خواست، در صورت مشاهده چنین منازلی در سطح پایتخت به صورت غیرقانونی به افراد مختلف اجاره داده می‌شود، موضوع را با مرکز فوریتهای پلیسی 110 درمیان بگذارند تا برخورد لازم انجام شود.

زمین‌گیر شدن 146 کیف‌قاپ و سارق موبایل در مناطق مرکزی تهران

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,25,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه پلیس امنیت پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه پلیس امنیت پلیس 110 قوه قضائیه پلیس امنیت پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته‌های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند. عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند. امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛ مجید شخصی را که پس از ۴۲ با تفحص در منطقه چزابه تفحص و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پلمب‌ تالاری که باعث لغو پروازهای خرم‌‌آباد شد
  • دلیل عجیب و غریب تعطیلی یک تالار در خرم‌آباد
  • تالار افلاک خرم‌آباد به دلیل تیراندازی‌های غیرمجاز در عروسی‌ها پلمپ شد
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند / ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • حمله رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق هشت زخمی برجای گذاشت
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه | امروز پاتوق معتادان متجاهر در تهران نداریم
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران