Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیری با اشاره به برگزاری هشتمین پخت ۱۴ هزار کیلوگرم «شله زرد» به نیت ۱۴ معصوم (ع)، در شیراز همزمان با سالروز آغاز امامت و زعامت امام زمان (عج) طبخ و توزیع می شود، گفت: مردم می توانند برای ارائه نذورات نقدی و غیرنقدی خود به محل طبخ، مراجعه کنند.

«سید منیرالدین دبیری»، با اشاره به برگزاری هشتمین پخت ۱۴ هزار کیلوگرم «شله زرد» به نیت ۱۴ معصوم (ع)، در شیراز همزمان با سالروز آغاز امامت و زعامت امام زمان (عج) طبخ و توزیع می شود، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این برنامه به همت خیر محترم «بهرام گلچنین نیا» برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر طرح هشتمین پخت ۱۴ هزار کیلوگرم «شله زرد» در شیراز با اشاره به اینکه خیریه «ناجیان ماندگار بهشت فارس» در این طرح همکاری دارد، افزود: این برنامه با مشارکت مستقیم استادان پزشکی و خیرین ارجمند در روز پنج شنبه ۱۶ آبان ماه ۱۳۹۸ مصادف با ۹ ربیع الاول ۱۴۴۱ از ساعت ۹ صبح تا اذان مغرب در محل خیریه واقع در شیراز نبش چهارراه شاهزاده قاسم (ع) برگزار می شود و مردم می توانند برای ارائه نذورات نقدی و غیرنقدی خود به محل مراجعه کنند.

 

وی با اشاره به اینکه برای طبخ این میزان شله زرد در حدود یک کیلوگرم زعفران اعلا قاعنات، ۷۰۰ کیلوگرم برنج خرده کامفیروزی، ۶۰ لیتر روغن مایع، ۹۰۰ کیلوگرم شکر، یک هزار و ۲۰۰ لیتر گلاب و ۲ و نیم کیلوگرم خلال پسته استفاده می شود، تاکید کرد: ۱۴ هزار کیلوگرم شله زرد در ۱۶ هزار عدد ظرف یکبار مصرف ۷۵۰ گرمی توزیع می شود و این میزان شله زرد علاوه بر توزیع عمومی در میان مددجویان خیریه، روستاهای اطراف شیراز، مناطق محروم و کارتن خواب ها توزیع می شود.

 

پایان پیام/130

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان مسجد 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد راهپیمایی 13 آبان یوم الله ۱۳ آبان کانون های مساجد 13 آبان ظهور امام زمان عج استان همدان شله زرد نذری پخت شله زرد آغاز امامت امام زمان عج بهزیستی شیراز ۹ ربیع جشن ۹ ربیع امامت امام زمان 9 ربیع الاول شله زرد آغاز امامت امام زمان عج بهزیستی فارس شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)

ویژه برنامه «کوی محبت» به میزبانی مهدی اعرابی و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲ تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ی قوه‌ی قضائیه است، که مرتکب قتل می‌شود و پدر، فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند. این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انیمیشن سینمایی «پرنده طلایی» به کارگردانی مجید شاکری در مرکز پویانمائی صبا تهیه و تولید شده است، داستان «طوفان» کبوتری است که به دنبال یافتن جایی مناسب برای زندگی، پا در راهی طولانی می‌گذارد، و در این راه با خطر‌های زیادی دست و پنجه نرم کرده و سرانجام خود را به دوستانش ثابت می‌کند. پرنده طلایی شنبه ۱۵ اردیبهشت ساعت ۸ صبح تقدیم نگاه مخاطبان خواهد شد.

پخش «سخنرانی استاد رحیم پورازغدی» جمعه ۱۴ اردیبهشت همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) با موضوع «امام صادق علیه السلام در نگاه رقیبان و دشمنان» حوالی ساعت ۱۹:۴۵ از مسجد «پردیسان» مشهد مقدس و پخش «مداحی و نوحه‌سرایی» از حاج محمدرضا طاهری و حاج سید مجید بنی فاطمه در فواصل برنامه‌ها از دیگر برنامه‌های شبکه دو سیما به مناسبت شهادت این امام همام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • عزاداری خیابانی به مناسبت سالروز شهادت امام صادق(ع) در تبریز
  • بیست و پنجم شوال، سالروز شهادت رئیس مذهب شیعه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری ششمین اختر تابناک امامت در شهر انابد + تصاویر
  • ‌مداحی حاج مهدی رسولی در سالروز شهادت امام ‌صادق(ع) + فیلم
  • سیاهپوشی حرم امام رضا (ع) به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • سالروز شهادت مظلومانه رئیس مذهب جعفری
  • سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)
  • ویژه برنامه‌های شبکه دو به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع)
  • برنامه‌های سالروز شهادت امام صادق(ع) در قشم اعلام شد