Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@14:25:03 GMT

برخورد با خودروهای شوتی در دستور کار پلیس

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۱۷۵۷

برخورد با خودروهای شوتی در دستور کار پلیس

جانشین فرمانده ناجا گفت: برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار پلیس است. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار ایوب سلیمانی در سی و نهمین جلسه قرارگاه مرکزی مقابله با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه مهمترین رویکرد نیروی انتظامی در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز، پیشگیری، پیش‌بینی و مبارزه است، اظهار کرد: با توجه به دستورالعملهای صادره از ستادکل نیروهای مسلح، در امر مقابله با قاچاق کالا و ارز باید از ظرفیت سایر نیروهای مسلح نیز بهره برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده ناجا، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را مهمترین مأموریت پلیس امنیت اقتصادی اعلام و برتعامل و همکاری دیگر رده‌های ناجا با این پلیس تأکید کرد و گفت: برخورد با خودروهای تندرو حامل کالای ملوانی قاچاق (موسوم به شوتی) در دستور کار ناجا است.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز باید همچون گذشته بدون هیچ مماشاتی با هیچ نهاد و شخصی به تلاش و مبارزه جدی خود با این پدیده ادامه دهد.

این مقام انتظامی افزود: در هفت ماهه نخست امسال، این پلیس در کشفیات کالای قاچاق توفیقات خوبی به دست آورده که باید این روند ادامه داشته باشد.

سلیمانی بر تعامل و همکاری تنگاتنگ سایر نهادها برای مبارزه جدی‌تر با قاچاق کالا و ارز تأکید کرد. 

فیلم/ لحظه غافلگیری فروشنده موادمخدر در عملیات شبانه پلیس تهرانسردار اشتری‌: پلیس امنیت اقتصادی ‌چند‌ پرونده بزرگ مفاسد اقتصادی را به مراجع قضایی تحویل می‌دهد‌

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط قاچاق قاچاق ارز قاچاق کالا پلیس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قاچاق قاچاق ارز قاچاق کالا پلیس قاچاق قاچاق ارز قاچاق کالا پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس شعبه هشتم بدوی شهرستان اصفهان گفت: پرونده حمل کالای قاچاق جاسازی شده در یک دستگاه کانتینر به ارزش ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال در شعبه هشتم بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز شهرستان اصفهان رسیدگی شد.
سید عبد الرحیم قاسمی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده علاوه بر ضبط کالای قاچاق متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۹۴۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • هدف ستاد تعطیلی واحدهای صنفی نیست/صنوف با قوانین هماهنگ شوند
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا: ۲۶۵۰۰ خودرو در انبارهای غیررسمی پیدا کردیم / مسئولان از خودروهای شوتی حمایت می‌کنند
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان