Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: راهپیمایی جمعه‌های بازگشت به فلسطین روز جمعه ۱۷ آبان‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسیر مصلی بیت‌المقدس اراک به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۸ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام عباس دانشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت به فلسطین» در اراک، اظهار داشت: جمعه‌های بازگشت به فلسطین که چندسالی در سرزمین فلسطین انجام می‌شود، یک حرکت انقلابی حماسی فلسطینیان برای بازگشت به سرزمین‌های اشغالی است و مردم مسلمان فلسطین تاکنون بیش از 130 شهید را در این راهپیمایی‌های بازگشت تقدیم آرمان‌های رهایی‌بخش قدس شریف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از این رو برای ارج نهادن به مقام شهدای انتفاضه و برای همدلی با مردم مسلمان فلسطین این راهپیمایی‌ها در کشور ما هر هفته در یکی از شهرها بعد از آیین نماز جمعه انجام می‌شود.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: نخستین راهپیمایی حمایت از مردم مسلمان فلسطین روز جمعه 17 آبان‌ماه در شهر اراک برگزار می‌شود، مردم اراک بعد از آیین نماز جمعه از مصلی بیت‌المقدس اراک راهپیمایی را آغاز کرده و همراهی و همدلی خود را به مردم مسلمان فلسطین اعلام و بر این نکته پافشاری می‌کنند که سرزمین قدس متعلق به مردم مسلمان فلسطین است و روزی با شکست اسرائیل بیت‌المقدس به آغوش مسلمانان جهان برمی‌گردد.

نماینده دبیر کل نجبا: آزادی قدس شریف را محقق می‌کنیماجلاس بین المللی مقاومت فلسطین برگزار می‌شودزخمی شدن ده‌ها فلسطینی در هشتاد و یکمین «راهپیمایی بازگشت»

دانشی با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس بیان کرد: اقدام نابخردانه و شرورانه رئیس‌ جمهور آمریکا در انتقال سفارت این کشور به بیت‌المقدس و به رسمیت شناختن قدس شریف به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی که جسارت به قبله اول مسلمان و امت اسلامی است، نه‌تنها به تحکیم بنیان‌هایی پوشالی رژیم صهیونیستی و تضمین امنیت برای اشغالگران صهیونیست منجر نشد، بلکه موج جدیدی از مبارزه با آمریکا و خشم و نفرت علیه حامیان این حرکت وقیحانه را رقم زد.

وی ادامه داد: ملت غیور و مبارز فلسطین در پاسخ به این اقدام گستاخانه، با برگزاری راهپیمایی «جمعه‌های بازگشت» عزم و اراده خود را برای آزادی فلسطین به دنیا نشان داد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی عنوان کرد: مردم انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی هم همگام و یکصدا با انتفاضه فلسطین، در حمایت از «جمعه‌های بازگشت» ندای حق‌طلبی و آزادی‌‌خواهی ملت مظلوم فلسطین را تا آزادی قدس شریف و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی سر می‌دهند.

دانشی افزود: بنابراین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی از عموم مردم انقلابی شهر اراک برای حضور پرشور در راهپیمایی (حمایت از جمعه‌های بازگشت فلسطین) که در روز جمعه 17 آبان‌ماه پس از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه از مسیر مصلی بیت‌المقدس به سمت خیابان دانشگاه تا ابتدای خیابان سلمان فارسی برگزار می‌شود، دعوت می‌کند.

انتهای پیام/ ع

R41371/P1494/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، گفت: بیش از ۴۰ راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حسین انجم شعاع صبح امروز در دیدار حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اعضا و مدیران مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و فعالین مردمی استان کرمان با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهید سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار داشت: در سال گذشته تمام برنامه‌های ملی مذهبی در سطح استان به‌ویژه راهپیمایی‌ها باشکوه خاص برگزار شد و مردم با توجه به مشکلاتی که وجود داشت حضور حماسی داشتند.

وی با اشاره به اینکه بیش از 26 مراسم رسمی در کرمان برگزار شد که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان محور این مراسم بوده است، گفت: بیش از 40 راهپیمایی و اجتماع مردمی در حمایت از مردم مظلوم غزه در سطح استان کرمان برگزار شد که آخرین آن جمعه گذشته بعد از نماز جمعه در حمایت از حمله کوبنده سپاه به اسرائیل در پاسخ حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، عنوان کرد: در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی مذهبی استان سایر نهادها نیز مشارکت داشتند و همکاری خوبی شده است.

وی با بیان اینکه برنامه‌های اجرا شده با حضور باشکوه مردم خیلی خوب و باشکوه برگزار شده است، افزود: از ظرفیت‌های مردمی و گروه‌های مردمی در حوزه‌های مختلف در برنامه‌ها استفاده می‌شود و آنها هم استقبال می‌کنند که جای تقدیر دارد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان که می‌توانند در برنامه‌های ملی و مذهبی نقش داشته باشند در اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود و عضو کمیته‌های تخصصی شورا هستند، گفت: برای هر برنامه‌ای که قرار است اجرا شود جلسات نقد و بررسی هم برگزار می‌شود و تمام تلاش خود را می‌گذاریم که برنامه‌ها بدون آسیب اجرایی شود و رضایت مردمی را داشته باشد.

وی از برنامه‌ریزی برای بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در خرداد ماه خبر داد و گفت: ستاد این مراسم تشکیل شده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای برنامه‌ها هستیم.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • پلیس فرانسه اعتراضات حامیان فلسطین را سرکوب کرد/ راهپیمایی‌ها ادامه دارد
  • طوفان بشری مردم صعده یمن در حمایت از غزه
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • خروش علویان در جمعه خشم
  • راهپیمایی‌های گسترده مردم یمن در حمایت از غزه
  • راهپیمایی گسترده مردم یمن در صعده در حمایت از غزه
  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • بیش از ۴۰ راهپیمایی حمایت از مردم غزه در کرمان برگزار شد