Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی از ۱۴آبان آغاز شده و تا ۱۷ آبان‌ماه با شعار نهضت آزاد اندیشی ، مطالبه گری آرمان ها ، صیانت از ارزش ها با حضور مسئولین کشوری و با محوریت مطالبه گری در اردوگاه آبعلی تهران ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، در این اردوی تشکیلاتی ،وحید جلیلی – رئیس شورای سیاست گذاری جشنواره عمار،هادی طحان نظیف – عضو حقوقدان شورای نگهبان،علی بهادری جهرمی – رئیس مرکز وکلا ، کارشناسان و مشاوران خانواده قوه قضائیه، مهرداد بذرپاش – نماینده و عضو هیئت رئیسه دوره نهم مجلس شورای اسلامی،عبدالله گنجی – مدیر مسئول روزنامه جوان،مهدی محمدی – کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی،احسان محمدحسنی – رئیس سازمان هنری رسانه ای اوج،سیدپویان حسین پور – فعال رسانه ای،حجت الاسلام والمسلمین مشهدی آقایی – معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور،محمدحسین صفارهرندی – عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و مشاور فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان سخنران حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، مراسم افتتاحیه دوره تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با سخنرانی وحید جلیلی در ۱۴ آبان ماه برگزار شد.

مراسم افتتاحیه با توضیحات مسئول این دوره از اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی آغاز شد.در ادامه وحید جلیلی سردبیر روزنامه ی ابرار، سردبیر مجلات سوره، مدیر مسئول نشریه راه، مسئول دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسئول جشنواره فیلم مردمی عمار به سخنرانی پرداخت.

وی در خصوص مشکلات تشکل های دانشجویی انقلابی به ارائه راهبردهایی به صورت مصداقی پرداختند و در ادامه با استناد به آیات قرآنی، نکاتی چند همچون قول یاری و نصرت خداوند در قرآن به جهادکنندگان در راهش را بیان کردند.

جلیلی به شناساندن هر چه بیشتر شخصیت های علمی برجسته ای همچون شهید دکتر مجید شهریاری تاکید کردند وفعالین دانشجویی را به توجه به توانایی ها و استفاده از ظرفیت های عظیم موجود فراخواندند.

در پایان نیز تعدادی از دانشجویان به طرح سوالات خود پرداختند و با گپ و گفتی صمیمی و دو طرفه افتتاحیه این دوره از اردوی تشکیلاتی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی به پایان رسید.

انتهای پیام/

188 / 188 بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اردوی تشکیلاتی آبعلی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی اردوی تشکیلاتی آبعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، آقای ۶۷ ساله که در بررسی‌های به عمل آمده و به دلیل تومور وسیع کلیه چپ که چسبندگی زیادی هم به بافت‌های اطراف داشت، در بیمارستان شهید بهشتی تفت  تحت عمل جراحی قرار گرفت.

هم اکنون حال عمومی بیمار مساعد است.

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد
  • موفقیت آمیزبودن عمل رادیکال نفروکتومی در بیمارستان شهید بهشتی تفت
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری