Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@19:37:24 GMT

مانور اطفای حریق و امداد و نجات در پردیس اجرا شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۲۶۹۵

مانور اطفای حریق و امداد و نجات در پردیس اجرا شد

مانور اطفای حریق و امداد و نجات در ادامه برنامه های هفته پدافند غیرعامل در پردیس اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ورامین، در ادامه سلسله برنامه های هفته پدافند غیرعامل صبح پنج شنبه مانور اطفای حریق و امداد و نجات با حضور پرسنل مرکز شماره ۲ آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس(خرمدشت) به منظور ارتقای سطح آمادگی ذهنی و جسمی برای اجرای بهتر شرح وظایف در عملیات های حقیقی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالعظیم رضایی فرماندار پردیس در خصوص اجرای برنامه های پدافند غیر عامل اظهار داشت: قطعا با اجرای رزمایش و مانورها برآمادگی مردم و مسئولان و دستگاههای اجرایی در برابر مشکلات و بروزاحتمالی حوادث طبیعی و غیر طبیعی بالا خواهد رفت و رعایت ارکان پدافند غیرعامل آسیب پذیری درزمان تهدید را کاهش می دهد.

 

رضایی افزود: پدافند غیر عامل به عنوان یکی از موثرترین و پایدارترین روش های دفاع از خود در مقابل تهدیدات همواره مد نظر اکثر کشورهای جهان به خصوص کشور ما است.

 

فرماندار پردیس عنوان داشت: پدافند غیر عامل در همه بخش‌ها اهمیت خاص خود را دارد و اولین و مهم‌ترین آن آگاه سازی مردم است.

پایان پیام/659

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس یوم الله ۱۳ آبان کانون های مساجد استان همدان روز 13 آبان فرماندار پردیس شهرستان پردیس مانور پدافند غیرعامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۲۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری

مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان گفت: همزمان با روز معمار و شروع هفته فرهنگی اصفهان مانور نمایشی شهر فرهنگ با هدف اطلاع رسانی خدمات غیرحضوری و مباحث شهرسازی الکترونیک شهرداری اصفهان به عنوان شهر پیشرو در این زمینه در حال اجرا است.


عادل فتوحی نیا  با بیان اینکه از جمله راه‌های آشنایی شهروندان با خدمات قابل ارائه شهری، روی آوردن به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از مردم برای مردم با مشارکت گروه‌های نمایشی است افزود:  معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان با همکاری و همراهی اداره توسعه فرهنگ شهروندی وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اقدام به برگزاری فراخوان و اجرای مانور نمایشی (شهر فرهنگ) به منظور ارتقای فرهنگ استفاده از خدمات غیرحضوری و نقش معماری در هویت شهری کرده است.


او گفت: مانور‌های نمایشی شهر فرهنگ در واقع نقطه اتصال فرهنگ و هنر با معماری و انتقال معانی و فرهنگ سازی از طریق هنر در شهر خواهد بود که به خوبی ارتباط میان دستگاهی مجموعه‌های شهرداری در ارائه و معرفی خدمات به شهروندان محترم را به نمایش می‌گذارد.


مسئول امور ارتباطات معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان ادامه داد: این برنامه تا ۹ اردیبهشت همزمان با هفته فرهنگی اصفهان از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در ۴ نقطه از معابر پرتردد شهر از جمله چهارراه شیخ صدوق، چهارراه تختی، چهارراه آپادانا و پل بزرگمهر نزدیک به ۱۵۰ اجرای نمایشی خواهند داشت.



باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اجرای مانور‌های نمایشی شهر فرهنگی ویژه معماری
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • تمامی پروژه‌های کردستان باید دارای پیوست پدافند غیرعامل باشد
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • افزایش شمار پیکرهای بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • وضعیت تجهیزات آتش نشانی در ایران چگونه است؟
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است