Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@22:54:12 GMT

قیمت خانه‌های لوکس در شهرهای مختلف آمریکا

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۰۶۶

قیمت خانه‌های لوکس در شهرهای مختلف آمریکا

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، در بسیاری از شهرهای آمریکا خانه‌های میلیون دلاری خانه‌های فوق لوکس به شمار می‌روند اما این روند در طول سال‌های اخیر به ویژه در شهرهای بزرگ کاملا تغییر کرده است؛ به گونه‌ای که شمار خانه‌های میلیون دلاری در حال سبقت گرفتن از خانه‌های با قیمت پایین‌تر است.

در بین ایالت‌های مختلف، کالیفرنیا با داشن چهار نماینده در بین پنج شهر گران قیمت آمریکایی در صدر قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها در ماه اوت میانگین قیمت مسکن در آمریکا ۳.۲ درصد نسبت به سال قبل آن افزایش پیدا کرده است اما این افزایش درشهرهای بزرگ بسیار بیشتر بوده است؛ به گونه ای که در برخی شهرها این افزایش تا ۱۰ درصد نیز بوده است. در حال حاضر تنها ۵.۸۶ درصد از کل خانه های آمریکا بالای یک میلیون دلار قیمت دارند.

در ادامه با قیمت خانه‌ها در ۵ شهر گران قیمت آمریکایی اشنا می‌شوید:

سان خوزه- کالیفرنیا

در حال حاضر در این شهر ۳۶۹ هزار و ۷۲۴ واحد مسکونی برای فروش قرار دارد که از این تعداد ۲۰۸ هزار و ۷۴۵ واحد بالای یک میلیون دلار قیمت گذاری شده اند. بدین ترتیب ۵۶ درصد کل خانه های موجود در این شهر میلیون دلاری هستند.

سان فرانسیسکو- کالیفرنیا

در حال حاضر در این شهر ۹۳۳ هزار و ۹۰۴ واحد مسکونی برای فروش قرار دارد که از این تعداد ۳۹۵ هزار و ۸۶۰ واحد بالای یک میلیون دلار قیمت گذاری شده اند. بدین ترتیب ۴۲ درصد کل خانه های موجود در این شهر میلیون دلاری هستند.

لس انجلس- کالیفرنیا

در حال حاضر در این شهر دو میلیون واحد مسکونی برای فروش قرار دارد که از این تعداد ۴۰۰ هزار و ۵۶۲ واحد بالای یک میلیون دلار قیمت گذاری شده اند. بدین ترتیب ۱۹ درصد کل خانه های موجود در این شهر میلیون دلاری هستند.

سن دیگو- کالیفرنیا

در حال حاضر در این شهر ۶۰۰ هزار و ۵۴۵ واحد مسکونی برای فروش قرار دارد که از این تعداد ۸۴ هزار و ۷۶۹ واحد بالای یک میلیون دلار قیمت گذاری شده اند. بدین ترتیب ۱۴ درصد کل خانه های موجود در این شهر میلیون دلاری هستند.

سیاتل- واشنگتن

۱۱ درصد کل خانه های موجود در این شهر میلیون دلاری هستند. متوسط قیمت مسکن در این شهر ۴۸۷ هزار و ۴۰۰ دلار است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: خانه لوکس آمريكا قیمت مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: در این جشنواره از میان ۵۰۰ واحد صنعتی گروه کاری و کارگری از ۴۰ کارگر برتر در بخش‌های مختلف جشنواره، تجلیل شد.
مولوی افزود: یک واحد صنعتی کارگری نمونه، دو گروه کاری و کارگری نمونه و سه نفر کارگران برتر استان از برگزیدگان سی و پنجمین جشنواره کارگری امتنان چهارمحال و بختیاری بودند.
وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته سه نفر از کارگران استان در مسابقات قرآنی کشور و ۱۲ نفر هم در جشنواره‌های مختلف ورزشی عناوین برتر ملی را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • ۱۷۰ هزار طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای جدید کشور فعال است
  • تجلیل از کارگران نمونه چهارمحال و بختیاری
  • تظاهرات حمایت از غزه در شهرهای مختلف جهان
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • رد پای رشد قیمت اجاره خانه در پرند/ انتظارات تورمی قیمت مسکن در شهرهای حاشیه تهران را افزایش داد
  • قیمت نفت یک‌درصد کاهش یافت
  • شب عید املاکی‌ها، روز سیاه مستاجرها