Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، جشن بزرگ آغاز امامت حضرت، ولی عصر (عج) و بیعت با قائم آل محمد (ص) حضور مردم ولایت‌مدار در بست آیت‌الله دستغیب شیراز برگزار شد.

این جشن عید بیعت همزمان با سراسر کشور، امسال برای دومین سال به همت جوانان مهدی یاور در شیراز برگزار شد.

همچنین این جشن با همکاری آستان مقدس احمدی و محمدی (ع)، معاونت فرهنگی شهرداری و سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع) در شیراز همراه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام/م

مراسم جشن عید بیعت در شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناسبت های مذهبی ائمه اطهار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۵۰۰ ناظر در برگزاری انتخابات شیراز و زرقان + فیلم

فرماندار شیراز از فعالیت یک‌هزار و ۵۰۰ ناظر در برگزاری انتخابات شیراز و زرقان خبر داد و گفت: انتخابات تمام الکترونیک در سطح شهرستان شیراز برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

لطف‌الله شیبانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از شیراز با بیان اینکه در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شیراز و زرقان که مجموعا 497 شعبه اخذ ثابت و سیار داریم، اظهار داشت: انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در 14 مرکز برگزار می‌شود، 10 مرکز در کلان شهر شیراز، یک مرکز در شهر جدید صدرا و 3 مرکز هم در سه بخشداری مرکزی، ارژن و سیاخ دارنگون همراه با 2 حوزه فرعی مرکزی زرقان و رحمت آباد برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر آمادگی کامل عوامل اجرایی و نظارتی و پشتیبانی، تصریح کرد: تفاوت این مرحله با مرحله اول دوره دوازدهم مجلس، این است که در شهرستان شیراز، به علاوه هفت حوزه دیگر در سراسر کشور، انتخابات به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود و رای گیری هم در صندوق‌های الکترونیک است که روشی ساده دارد.

فرماندار شیراز گفت: هر یک از شهروندان که در شعب اخذ رای حاضر می‌شوند و ثبت نام می کنند، کارت الکترونیک اخذ کرده و آن را در بدنه صندوق تعبیه کرده و مشخصات 4نامزد برای آن‌ها نمایش داده می شود که می توانند دو نفر از این  افراد را انتخاب کنند، یا دکمه رای سفید را بزنند که پس از تایید رای خود با دکمه سبز، رای آنها ثبت می‌شود.

شیبانی با اشاره به اینکه انتخابات راس ساعت 8 صبح آغاز شده و به مدت 10 ساعت طبق قانون الزامی است و تمدید انتخابات بر عهده وزارت کشور است.

فرماندار شیراز با اشاره به اینکه برای هر صندوق اخذ رای د رهر شعبه 3 ناظر پیش‌بینی شده است، ادامه داد: در مراکز و مناطق، ناظرمسئولین و سرناظرین هیئت نظارت حضور دارند که بالغ بر یک هزار و 500 ناظر در این حوزه انتخابیه بر انتخابات دور دوم نظارت می‌کنند.

وی با دعوت از مردم برای حضور پرشور در این دوره همچون دور اول، به شهروندان قول داد که مسئولین اجرایی و نظارت در این انتخابات هم همچون مرحله اول در نهایت سلامت و امانتداری برگزار می‌کنند.

.

انتهای پیام/424/.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۱۵۰۰ ناظر در برگزاری انتخابات شیراز و زرقان + فیلم
  • جلسه تبیین برنامه های دهه امامت و ولایت برگزار شد
  • برنامه‌های دهه امامت و ولایت تبیین شد
  • انتخابات شیراز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • ‌اعلام برنامه‌های دهه کرامت در فارس
  • اجرای ۵۰۰ عنوان برنامه در ایام دهه کرامت در استان فارس
  • امحای ۹۰ هکتار از مزارع آبیاری شده با فاضلاب در شیراز آغاز شد
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود