Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@09:13:43 GMT

اجرای طرح پویش « نذر کتاب » در رودان

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۳۶۵۲

اجرای طرح پویش « نذر کتاب » در رودان

نایبی گفت: طرح پویش نذر کتاب به همت کانون فرهنگی هنری علویون در مسجد جامع شهر رودان اجرا می شود.

« مهدی نایبی دهبارز »، مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری علویون در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان رودان عنوان کرد: طرح پویش نذر کتاب در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، طرح پویش نذر کتاب برای رهایی کتاب ها از قفسه های کتاب در مسجد جامع دهبارز اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی، طرح پویش نذر کتاب فردا جمعه(۱۷ آبان) در مسجد جامع شهر رودان اجرا می شود، افزود: این طرح از فردا به مدت یک هفته، هر جمعه در معیادگاه نماز جمعه شهرستان ولایت مدار و فرهنگ دوست رودان اجرا خواهد شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری علویون عنوان کرد: علاقه مندان در قالب این طرح، کتاب هایی را که در خانه دارند و قبلا آنها را مطالعه کرده اند(کتاب های بدون استفاده) به کتابخانه کانون فرهنگی هنری مسجد جامع دهبارز تحویل می دهند.

 

وی گفت: پس از یک ماه اجرای طرح، کتاب های جمع آوری شده به ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ارسال خواهد شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: راهپیمایی 13 آبان 13 آبان مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی مجلس راهپیمایی 13 آبان استان همدان یوم الله ۱۳ آبان اردبیل شهرستان رودان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۳۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد

 میثاق دست‌پاک  بیان کرد: اجرای پویش جمع‌آوری زباله و برگزاری نمایشگاه نقاشی به مناسبت هفته سلامت با شعار سلامت خانواده، مردمی‌سازی سلامت در شهر بزمان برگزار شد.
 
وی افزود: در واقع در چهارمین روز از هفته سلامت مصادف با روز جهانی زمین پاک با شعار «سرمایه‌گذاری در زمین و توسعه بازیافت و بهره‌وری سبز» اجرای پویش جمع‌آوری زباله در مدارس و برگزاری نمایشگاه نقاشی با حضور نمایندگان اداره محیط‌زیست، مرکز بهداشتی درمانی بزمان و کانون فرهنگی آموزش انجام شد.
 
سرپرست مرکز بهداشت ایرانشهر با اشاره به اهمیت و حفظ محیط‌زیست برای نسل‌های آینده، تصریح کرد: شرکت در چنین پویش‌هایی، باعث سالم نگه‌داشتن محیط‌زیست و ترویج فرهنگ حفظ آن و سلامت افراد می‌شود.
 
 وی به‌ضرورت ساماندهی و برنامه‌ریزی برای تولید زباله کمتر، کاهش مصرف ظرف پلاستیکی و نیز مدیریت پسماندها برای جلوگیری از رهاسازی زباله‌ها اشاره کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • پویش بزمان زیبا با طبیعت بدون زباله اجرا شد
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • ۵ بوستان مهم تهران پذیرای ویژه تهرانی‌ها بود
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت