Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@14:06:11 GMT

دستگیری باند جاعلان فیش های حقوقی در اراک

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۴۵۵۶

دستگیری باند جاعلان فیش های حقوقی در اراک

دادستان عمومی و انقلاب اراک گفت: باند جاعلان فیش های حقوقی، ضامنین و شهود جعلی در اراک شناسایی و عاملان آنها نیز دستگیر شدند

عباس قاسمی در گفت و گو با ایرنا افزود: تاکنون پنج نفر از متهمان اصلی این پرونده شناسایی و با قرار قانونی روانه زندان شدند.

وی ادامه داد: تلاش ها برای شناسایی و دستگیری هم دستان این افراد همچنان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب اراک اظهار داشت: پیش از این نیز ۱۰ نفر به جرم جعل مدرک تحصیلی و استفاده از القاب علمی بدون سابقه تحصیلی معتبر در اراک دستگیر شدند که با تشکیل پرونده به ۱۰ سال حبس، جزای نقدی و رد مال محکوم شدند.

قاسمی عنوان کرد: دستگاه قضایی با قوت و جدیت به موارد ارتکاب جرم رسیدگی می‌کند و برخورد با مفاسد اقتصادی و اجتماعی از اولویت‌ها در این مجموعه است.

۲۱۲ شعبه دادسرا، دادگاه و دادگاه‌های عمومی، ۱۳۷ شعبه حل اختلاف و ۱۷۰ موسسه داوری به جمعیت یک میلیون ۴۱۴ هزار نفری استان مرکزی خدمات قضایی ارایه می‌کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛ سردار ناصر فرشید، عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این باند با زیرنظر گرفتن افراد سوژه مورد نظر خود را انتخاب کرده و اقدامات بعدی را انجام می‌دادند.   وی با بیان اینکه این سارقان با ترفندهایی چون پرسیدن آدرس مسجد و یا انجام کارهای خیر و خداپسندانه به سوژه نزدیک شده و اعتماد او را جلب می‌کردند، افزود: این سارقان پس از جلب اعتماد این بانوان مسن در فرصت مناسب اقدام به سرقت طلاجات آنها می‌کردند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه اعضا این باند دو نفر مرد و یک زن بوده است افزود: اعضای این باند فرا استانی بوده و تاکنون به ۱۱ مورد سرقت اعتراف کرده اند.   فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اقدام ضربتی و دستگیری این باند سه نفره توسط کارآگاهان پلیس آگاهی استان به شهروندان توصیه کرد: به سادگی به افراد غریبه اعتماد نکنید.

دیگر خبرها

  • شناسایی باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • شکایت آموزش و پرورش از یک سریال‌ نمایش خانگی
  • شکایت آموزش و پرورش علیه یک سریال نمایش خانگی
  • دستگیری باند سارقین به عنف در شهر کرمان
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • مقیمی: پذیرش دانشجو در شعبه نجف اشرف دانشگاه تهران از سال تحصیلی آینده
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حکم 10 ساله محرومیت هوادار سپاهان؛ رسیدگی قضایی به تخلف در دادسرا