Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از بازداشت دو شروری خبر داد که برای تسویه‌حساب با یکدیگر در محله نازی‌آباد تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند. ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۹ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ اواسط هفته گذشته گزارشی مبنی بر یک مورد درگیری مسلحانه بین تعدادی از اشرار محله نازی‌آباد به پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ واصل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در ادامه پرونده با دستور مقام قضایی، پرونده برای شناسایی متهمان به پایگاه هفتم پلیس امنیت عمومی ارجاع شد که تحقیقات پلیسی و میدانی حکایت از آن داشت متهمان پرونده از اوباش حرفه‌ای و اعضای یک باند تهیه و توزیع موادمخدر در سطح وسیع هستند و ظاهراً به دلیل اختلاف حساب با یکدیگر درگیر و در نهایت به یکدیگر تیراندازی کرده‌اند همچنین این اقدام آنها موجب رعب و وحشت برای ساکنان و کسبه محله نازی‌آباد شده بود.

در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم اصلی پرونده و عامل تیراندازی در حوالی محله دربند شناسایی که وی با دستور قضایی در مخفگیاهش دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه این شخص یک قبضه سلاح گرم کشف شد.

مخفیگاه متهم دوم پرونده نیز در جنت‌آباد شناسایی و وی نیز دستگیر شد.

در بازرسی از منزل و خودروی متهم دوم نیز حدود 6 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه، 70 گرم کوکائین، یک قبضه سلاح گرم به همراه تجهیزات مربوط کشف شد.

هر دو متهم در تحقیقات پلیسی به جرم ارتکابی اعتراف کرده و به همراه اموال مکشوفه برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند. 

سردار علی ذوالقدری؛ رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: هرگونه مماشات با قاچاقچیان، توزیع‌کننده‌ها و فروشندگان موادمخدر ظلم به جامعه بوده و این سوداگران مرگ قاتلانی هستند که جوانان جامعه را به تدریج به کام مرگ می‌کشانند.

وی تصریح کرد: پلیس تمام تلاش خود را به کار خواهد بست تا جوانان کشور عزیزمان ایران از گزند هرگونه آسیب و ناهنجاری در امان باشند.

فیلم/ لحظه غافلگیری فروشنده موادمخدر در عملیات شبانه پلیس تهران

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط پلیس امنیت پلیس 110

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پلیس امنیت پلیس 110 پلیس امنیت پلیس 110

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی از دستگیری ۱۱ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه خبرداد.

سردار رحیم جهانبخش در خصوص دستگیری مخلان نظم عمومی در پنحشنبه شب هفته گذشته در یکی از خیابان‌های ارومیه در گفت و گو با ایسنا افزود: به دنبال بروز یک حرکت غیرقانونی توسط تعدادی از مخلان نظم و امنیت عمومی در فلکه پل قویون ارومیه و بازنشر تصاویر نامطلوب این رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی، بلافاصله پلیس امنیت عمومی انتظامی استان با تیم ویژه مبارزه با اراذل و اوباش رسیدگی به موضوع را شروع کرد.

وی افزود: تمامی افراد مرتبط با این موضوع شناسایی شده و با هماهنگی مرجع قضایی، تعداد ۱۱ نفر از عناصر اصلی دستگیر شده و با حمایت مرجع قضایی برنامه‌ریزی شده که برخورد قانونی قاطعی با این اشخاص صورت گیرد.

فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: مطمئنا پلیس به هیچ وجه، حرکات این چنینی را تحمل نخواهد کرد و در همان لحظات اولیه برخورد قاطع صورت خواهد پذیرفت و اخطار می‌دهم به کسانی که ادعای اراذل و اوباش و یا قلدرمآبی می‌ کنند اگر درصحنه پلیس با آنها مواجه شود برخورد کوبنده‌تری با آنها خواهیم داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه
  • تیراندازی و رعب و وحشت در فرحزاد | قدرت‌نمایی مرد شرور در محله
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه