Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزشکاران و اعضای تیم های ورزشی مرحله منطقه ای رقابت های ورزشی روستاییان و عشایر سراسر کشور به پویش ایران فعال می پیوندند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ستاد خبری جام خوشه چین، به منظور استفاده از ظرفیت جام خوشه چین در فراگیر شدن پویش ملی ایران فعال، ضروری است هر یک از تیم های شرکت کننده در مسابقات و یا ورزشکاران روستاهای شرکت کننده نسبت به تهیه ویدیوی 10 ثانیه ای با گزاره ذیل اقدام نمایند: پیش به سوی ایران فعال – روستای (نام روستا).

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله منطقه ای جام خوشه چین از ۱۵ آبان ماه تا یکم آذرماه سال جاری با حضور تیم های روستایی و عشایری استان های مختلف کشور به میزبانی پنج استان مرکزی، خراسان جنوبی، البرز، آذربایجان غربی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

شایان ذکر است نخستین دوره رقابت های سراسری روستاییان و عشایر سراسر کشور به همت دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری و با همکاری فدراسیون ورزش روستایی و عشایری و بازی های بومی محلی، انجمن طناب کشی، فدراسیون دو و میدانی، فدراسیون پزشکی ورزشی، فدراسیون والیبال و فدراسیون فوتبال و ادارات کل استانی وزارت ورزش و جوانان سراسر کشور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: نخبه یابی در ورزش روستایی باعث افتخار متولیان ورزش است/ سابقه درخسان استان مرکزی در ورزش روستایی سبب کسب میزبانی شده است/ برندسازی و تقویت تعلق اجتماعی جوانان روستایی نتایج اصلی جام خوشه چین خواهد بود مسابقات جام خوش چین توسعه و ارتقای جایگاه ورزش روستایی را به دنبال دارد/ هدف دولت توجه به استعداد جوانان روستایی است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان مرکزی ایران چین رقابت فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۴۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای برگزاری انتخابات منتظر تایید وزارت ورزش هستیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • پریچهره: منتظر اعلام وزارت برای تایید تاریخ انتخابات هستیم/ ١٠ نفر برای ریاست نام نویسی کرده‌اند
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • بازگشت بسکتبال ۳ به ۳ دانشگاه آزاد به لیگ برتر
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • آخوندی: توانستیم یک مجموعه ورزشی مخروبه را دوباره فعال کنیم