Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه لیورپول هم به صف مشتریان ستاره فرانسوی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اضافه شد. تاریخ انتشار: 22:06 - 16 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۶۹۹

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، سایت اسپانیایی «ال‌دسمارکیو» اعلام کرد باشگاه لیورپول قصد دارد برای جذب کیلیان امباپه ستاره فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن که مدت‌ها است مورد توجه باشگاه رئال مادرید هم قرار دارد، با این باشگاه اسپانیایی وارد رقابت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این ملی‌پوش فرانسوی که سال ۲۰۱۸ پس از درخشش در موناکو به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد و مسئولان این باشگاه که تیم‌های بزرگی مانند رئال ماردید و لیورپول را خواهان این بازیکن می‌بینند برای جلوگیری از خروج او قصد دارند با ارائه پیشنهاد تمدید قرارداد دستمزد او را به نیمار نزدیک کنند.

پیش از این به نظر می‌رسید روابط سرد امباپه و توماس توخل سرمربی تیم، کار رئال مادرید و لیورپول را برای جذب این مهاجم ۲۰ ساله در تابستان سال ۲۰۲۰ ساده‌تر خواهد کرد، اما بعد از اظهارنظر لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن که گفته بود همه دوست دارند با او قرارداد امضا کنند، اما هیچکس در این امر موفق نخواهد بود، مشخص شد کهکشانی‌ها و سایر باشگاه‌ها کار ساده‌ای برای جذب امباپه در پیش نخواهند داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کیلیان امباپه پاری سن ژرمن رئال مادرید لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)

گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی را مشاهده می کنید.

دانلود (4.4MB)

دیگر خبرها

  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل توره به پاری سن ژرمن از روی نقطه پنالتی (پاری سن ژرمن ۱-۳ لوآور)
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • گل اوپری به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن ۰-۱ لوآور)
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه