Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@01:31:57 GMT

دشمن به دنبال تضعیف مقاومت مردم است

تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۵۶۳۴

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: تاثیر جنگ فراگیر دشمن زمانی نمایان می شود که بتوانند با رسانه هایشان، مقاومت مردم را تضعیف کنند و به همین دلیل نقش رسانه های داخلی برای مقابله با دشمنان بسیار مهم است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  دکتر علی‌عسکری در مراسم افتتاح ۲۰۵ طرح فنی صدا و سیمای خراسان رضوی در مشهد، اظهار کرد: دشمن همه توان خود را برای نابودی اقتصاد کشور به کار گرفته است و تاثیر این جنگ زمانی نمایان خواهد شد که آنان بتوانند از طریق رسانه‌های مخرب خود، تاثیر روانی منفی بر روی مردم و مقاومت آن‌ها بگذارند، لذا نقش رسانه‌ها در این زمینه بسیار قابل اهمیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس رسانه ملی با اشاره به اینکه بسیاری از فتنه‌های دشمن شناسایی و خنثی شده است، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی سال‌هاست که با انواع روش‌ها به دنبال ایجاد جنگ روانی در میان مردم بوده و هستند.

رئیس سازمان صدا و سیما کشور با اشاره به مقاومت سربازان رسانه‌ای کشور، ابراز کرد: این سربازان رسانه‌ای با مقاومت همه جانبه نگذاشتند این فتنه روانی ذره‌ای بر روی مردم کشور اثر داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان حتی در شبکه‌های مجازی نیز به جان انقلاب اسلامی افتاده اند، ادامه داد: صدا و سیمای جمهوری اسلامی با همه قوا در برابر این دشمنی‌ها ایستاده و لحظه‌ای عقب نشینی نخواهد کرد.   دکتر علی عسکری جنگ رسانه ای را جدی‌ترین محور و راهبرد دشمن خواند و افزود: سرداران و سربازان رسانه‌ای صداوسیما در برابر فتنه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها مقاومت کردند و دشمن نتوانست زهر خود را بریزد.
رئیس سازمان صداوسیما با اشاره به مزیت‌های استان خراسان رضوی در زمینه‌های مذهبی، جغرافیایی، اقلیمی و علمی‌گفت:صداوسیمای این استان، استعدادهای فوق‌العاده و نیروی انسانی توانمند و فاخری دارد و با وجود همه محدودیت‌ها موفق شده در زمینه زیرساختی و فنی گام‌های مؤثری بردارد.
وی با تقدیر از برنامه‌های تولیدی صداوسیمای خراسان رضوی اظهار امیدواری کرد: مرکز صداوسیمای خراسان رضوی در زمینه محتوایی در ابعاد ملّی و جهانی نیز فعالانه‌تر تلاش کند.   آقاي علی‌عسکری با اشاره به قابلیت مرکز صداوسیمای خراسان رضوی در زمینه ساخت برنامه‌های گفت‌وگومحور، مستند و فیلم و سریال گفت: این مرکز، برنامه‌هایی در قالب‌های مذکور برای شبکه‌های ملی تولید کرده که در آینده پخش خواهد شد.   رئیس رسانه ملی با تأکید بر اهمیت اقدامات صداوسیمای مراکز استان‌ها اظهار داشت: دشمنان ما برای تخریب اقتصاد کشور، کمر همّت بسته‌اند و این جنگ اقتصادی دشمن در صورتی مؤثر است که بتواند در عرصه جنگ روانی اثرگذار باشد و مقاومت مردم را سست و تخریب کند.
وی افزود: خوشبختانه صداوسیما موفق شده با برنامه‌های هوشمندانه و بصیرت‌افزا روحیه مقاومت و ایستادگی مردم را تقویت و فتنه‌های دشمن را در این زمینه شناسایی و خنثی کند.
آقاي علی‌عسکری تأکید کرد: تحت دیدگاه‌های امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مقاومت در برابر نظام سلطه در داخل کشور و میان همفکران ما در منطقه تقویت شده است و به همین دلیل جمهوری اسلامی ایران قدرتی منطقه‌ای و جهانی است.
۸۵ درصد تجهیزات صدا و سیما تولید داخل است

در ادامه رضا علیدادی، معاون توسعه و فناوری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: با وجود همه مشکلات توانستیم تحریم‌ها را تبدیل به فرصت کنیم، لذا شاهد هستیم که ۸۵ درصد از تجهیزات سازمان تولید داخل است.

وی با بیان اینکه در زمینه ساخت فرستنده‌ها به صد در صد خود کفایی رسیده ایم، افزود: تحریم دشمن در هر زمینه‌ای باعث خودکفایی در آن حوزه می‌شود.

علیدادی گفت: در حال حاضر حدود ۹۶ درصد خراسان رضوی تحت پوشش سازمان صدا و سیما قرار دارد.

برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی به کمک رسانه‌ها احتیاج مبرمی داریم

همچنین علیرضا رزم حسینی، استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه امسال اعتبارات استان نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته است، اظهار کرد: به جهت اهمیت کار رسانه اعتبارات صدا و سیمای استان را بیش از دو برابر کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه امروزه شاهد جنگ اقتصادی، اجتماعی دشمن علیه انقلاب اسلامی هستیم، ابراز کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود از همه ابزار‌ها از جمله رسانه استفاده کرده است.

رزم حسینی با بیان اینکه امروز باید همانند دوران دفاع مقدس با یکدلی و همبستگی توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم، گفت: برای پیاده سازی اقتصاد مقاومتی به کمک رسانه‌ها احتیاج مبرمی داریم.

محسن نصرپور، رئیس صدا و سیمای خراسان رضوی، با اشاره به بهره برداری ۲۰۵ طرح فنی در سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی، اظهار کرد: این طرح با هزینه معادل هفت هزار میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

وی ابراز کرد: افتتاح رادیو زیارت بر روی شبکه اف. ام در شهر‌های بیرجند، بجنورد و تهران بزرگ با پوشش ۲۵ درصد جمعیت کشور، پخش تلویزیونی شبکه خراسان رضوی با کیفیت HD و فرستنده پر قدرت اف. ام ثامن از مهمترین این طرح‌هاست.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۵۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود

استاندار اصفهان گفت: در انتخابات سال گذشته مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق های رأی بودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان، نهم اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان، ضمن گرامیداشت روز شوراهای اسلامی، اظهار کرد: شکل گیری شوراهای اسلامی یکی از مظاهر بروز و ظهور اراده مردم در حکمرانی و مدیریت کشور است.

وی ضمن قدردانی از اصحاب رسانه استان در انعکاس اخبار و اطلاعات، افزود: اگر از ابتدا جایگاه اطلاع‌رسانی به درستی دیده می‌شد، رسانه می‌توانست در پیگیری و مطالبه حقوق مردم به خوبی نقش آفرینی کند.
استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: جایگاه خبرنگاران متناسب با نقشی که ایفا می‌کنند نیست و این موضوع در جهان نیز مشهود است در صورتی که رسانه بایستی مطالبه‌گر حقوق مردم باشد.

مرتضوی خاطرنشان کرد: سال گذشته سال برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و بسیار حساس و سرنوشت ساز بود.

وی ادامه داد: تمامی رسانه‌های امپراتوری سلطه به خط شده بودند تا انتخابات در ایران را ضایع کنند و این هدف را با ناامیدی مردم و حاشیه سازی برای مردمی که قصد شرکت در انتخابات را داشتند پیش بردند.

استاندار اصفهان بیان کرد: در این شرایط رسانه‌های ما در تلاش بودند تا نگاه واقعی و متفاوتی از ایران اسلامی را به جهان مخابره کنند که از این بابت عملکرد اصحاب رسانه کشور و استان جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی اظهار کرد: در انتخابات مردم ما به یاری روشنگری رسانه بسیار هوشمندانه عمل کردند بالاخص در شهرستان‌هایی که هدف دشمن بود شاهد حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی بودیم.

استاندار اصفهان همچنین از اصحاب رسانه استان در پوشش دستاوردهای دولت قدردانی کرد و گفت: حضور رسانه را ارج می‌نهیم و از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه استان کمال قدردانی را داریم.

مرتضوی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونسیتی در غزه، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی بالغ بر ۱۳ هزار کودک را در غزه به شهادت رسانده همچنین ۳۳ هزار شهید در غزه مظلوم و قهرمان گویای جنایت‌های رژیم صهیونسیتی علیه مردم مسلمان فلسطین است.

وی ادامه داد: هر چند که آنها در تلاش هستند تا جنایاتشان را از چشم مردم دنیا مخفی نگهدارند اما خبرنگارانی که با رشادت و جانفشانی در آن منطقه حاضر هستند چهره خبیث رژیم صهیونسیتی را به جهانیان نشان می‌دهند و این نشانه اهمیت رسانه در روشنگری و انعکاس حقایق به دنیا است.

تکمیل می‌شود...

کد خبر 748650

دیگر خبرها

  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • سازش ۲۵ درصدی در پرونده‌های طلاق خراسان رضوی
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ما است
  • دشمن به دنبال ایجاد یاس و ترس در دل ماست/ مدرسه جایی برای گفتگوی رو در رو با دانش آموزان
  • تهدیدهای فرهنگی دشمن به فرصت تبدیل شود
  • باید از غول‌های رسانه جلوتر باشیم
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید
  • امپراطوری رسانه ای دشمن در جنگ غزه شکست خورده است
  • همه کارهای انجام شده باید پیوست رسانه‌ای داشته باشند