Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:19:39 GMT

شهرک صنعتی دانش بنیان بیخ گوش تهران

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۴۴۲

شهرک صنعتی دانش بنیان بیخ گوش تهران

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران از صدور مجوز تاسیس شهرک صنعتی دانش بنیان از سوی این سازمان در نیمه اول امسال خبر داد و گفت که عملیات اجرایی این شهرک در نیمه دوم امسال آغاز می‌شود.

صابر پرنیان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه مجوز تغییر کاربری پروژه تاسیس شهرک صنعتی دانش بنیان هنوز صادر نشده، اظهار کرد: مساحت شهرک صنعتی دانش بنیان ۲۰۰ هکتار است که قرار است در شهرستان ری و با سرمایه بخش خصوص تاسیس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، شهرک صنعتی دانش بنیان اولین شهرک صنعتی "های‌تک" است که مجوز تاسیس آن منطبق بر اصول اقتصاد مقاومتی صادر شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه موافقت اصولی و اولیه برای اجرای این پروژه از سوی  شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران صادر شده است، تصریح کرد: بعد از صدور مجوز تغییر کاربری، انجام کارهای اداری و واگذاری زمین از سوی منابع طبیعی، کار اجرایی پروژه شهرک صنعتی دانش بنیان آغاز می‌شود.

وی در پایان اعلام کرد که عملیات اجرایی این پروژه احتمالا در نیمه دوم امسال آغاز خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شهرك صنعتي دانش بنیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار

جلسه بررسی مسائل شهرک صنعتی و ساماندهی و توسعه  با حضور میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان کرمان و مسئولین شهرستان انار در فرمانداری شهرستان برگزار شد .

در این نشست محسن صالحی فرماندار انار گفت: دویست هکتار زمین جهت نصب پنل خورشیدی در شهرک صنعتی اناراختصاص داده شده است و هزینه زمین جهت نصب پنل در اقساط ده ساله گرفته خواهد شد .

وی همچنین در خصوص اجرای این طرح در روستا‌ها گفت: زمین‌های اطراف روستا اگر ملی باشند واگذار می‌شوند و اگر ملی نباشند بوسیله جهاد کشاورزی در اسرع وقت جهت اجرای طرح پنل خورشیدی تغییر کاربری خواهد شد.

در شهرستان انار ۹۶۵کیلو وات پنل خورشیدی نصب گردیده و ۱۲۰۰کیلو وات در مرحله عقد قرارداد است.

در این جلسه مسائل مربوط به شهرک صنعتی شهرستان، ساماندهی و توسعه شهرک صنعتی شهرستان در حوزه پنل‌های خورشیدی بررسی و تصمیمات لازم صورت گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • نخبگان جوان برای افزایش قدرت رقابت محصولات تولیدی استان هرمزگان وارد میدان شوند
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • مشکلات و موانع تولیدکنندگان شهرک های صنعتی استان تهران بررسی شد
  • بررسی و ساماندهی توسعه شهرک صنعتی شهرستان انار
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد