Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت: درباره سر لیست‌شدن افراد از جمله قالیباف در تهران در حزب موتلفه و در شورای وحدت بحثی نشده است.

«حمیدرضا ترقی»، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه، درباره سر لیست‌شدن قالیباف در تهران به خبرنگار سیاسی برنا گفت: در حزب موتلفه و در شورای وحدت در این باره بحثی نشده است. این مباحث‌، اظهارنظرهای پراکنده افراد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا زمانی که در شورای وحدت درباره مصداق‌ها بحث نشود این اظهارنظرها قطعیت ندارد چرا که نه لیستی ارائه شده و نه مصداقی بحث شده است. این نظرات زودهنگام است و به نوعی اظهارنظرهای شخصی است.

او در پاسخ به این سوال که آیا همه گروه‌های اصولگرا از جمله پایداری در شورای وحدت حضور دارند یا خیر؟ افزود: همه گروه‌ها کمابیش حضور دارند. البته کم و بیش ممکن است برخی گروه ها حضور کامل نداشته باشند اما فرایند به گونه‌ای است که همه گروه‌های اصولگرا حضور داشته باشند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سوال که اکنون کدام گروه‌ها در این شورای وحدت حضور پیدا نمی‌کنند نیز اظهار کرد: این سوال را باید سخنگوی شورا مطرح کند.

ترقی درباره حضور رسمی یا غیررسمی جبهه پایداری در این شورا نیز ادامه داد: هر گروهی تا وقتی که شورای وحدت به صورت رسمی در مورد نامزدها اعلام موضع نکرده است پیشنهادات خود را در مورد مصداق های مدنظر خود، اعلام می‌کند. از این رو طرح این پیشنهادات منعی ندارد. معیار و ملاک اصلی و نهایی این است که از درون شورای مرکزی از 100 نفر، 30 نفر در تهران انتخاب شوند. از این رو نتیجه نهایی تابع تصمیمات جمع بوده اما هر گروهی آزاد است طبق شاخص های خود، پیشنهادات خود را ارائه دهد و هیچ منافاتی با وحدت ندارد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه در پاسخ به این سوال که اگر جبهه پایداری خارج از چارچوب شورای وحدت عمل کند در جریان اصولگرایی جای می گیرد یا خیر؟ نیز تاکید کرد: طبیعتا وقتی که جبهه‌ای عضو شورای وحدت می‌شود نمی‌تواند ساز جدایی بزند و لیست جداگانه نیز نمی‌تواند ارائه دهد چرا که خلاف تعهد و پایبندی به شورای وحدت است. تصور نمی‌کنم گروهی که به شورا می‌پیوندد چنین اقدامی انجام دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا در پایان اظهار کرد: برخی به دنبال این موضوع هستند که جبهه پایداری به شورای وحدت بپیوندد در حالی که رها کردن جبهه پایداری کار درستی نیست چرا که وقتی در چارچوب شورای وحدت قرار می گیرد، یقینا مشکلات آن برای کل جناح کمتر است تا اینکه خارج از مجموعه وحدت باشد.

بیشتر بخوانید: کار فرهنگی در کرمانشاه بسیار سریع پاسخ می دهد صادقیان مدیرعامل تراکتورسازی شد

خبرنگار: آزاده رحیمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصولگرایان جبهه پایداری شاخص مشکلات برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، آخرین حضور محمدرضا ساکت به عنوان مدیرعامل سپاهان در بازی برگشت مقابل الاتحاد در عربستان رقم خورد و او چند ساعت پس از بازگشت به اصفهان به دفتر کار خود در مجموع باغ فردوس رفت و وسائلش را جمع کرد تا زمینه برای حضور جانشینش مهیا شود.

پس از جدایی پر سر و صدای محمدرضا ساکت از باشگاه سپاهان که پس از چند ماه پرآشوب و پر از حاشیه به دلیل اتفاقات مربوط به قوانین سقف بودجه رقم خورد، این چهره بار دیگر فعالیت‌های جدی خود را از سر گرفته است.

حضور عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در اردوی استعدادیابی تیم ملی جوانان

ساکت به عنوان نماینده باشگاه‌ها توانست بالاتر از درویش جواز حضور در هیئت مدیره فدراسیون را بگیرد و حالا عکسی توسط رسانه فدراسیون منتشر شده که ساکت را در اردوی استعدادیابی تیم جوانان نشان می‌دهد که در حال انجام توصیه‌هایی برای فوتبالیست‌هایی دیده می‌شود که در آغاز مسیر حرفه‌ای خود قرار دارند.

ساکت پس از جدایی از سپاهان در پایان دهه 80 که برای هواداران سپاهان فراموش نشدنی به شمار می‌رود، در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نقش خود را به صورت پررنگی ایفا کرد و حالا که قانون بازنشستگی اجازه ادامه حضور او در باشگاه محبوبش را گرفته، بار دیگر در فدراسیون و تهران در حال نقش آفرینی است.

دیگر خبرها

  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • وحدت رویه و هم‌فکری، عامل اصلی پیشبرد اهداف گزینش است
  • کنایه رئیس سازمان تأمین اجتماعی به مشاغل سخت! / جدّیت قالیباف به روایت یک عضو جبهه پایداری
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"