Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@20:02:43 GMT

۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۶۹۷۱

۱۰ دوره آموزش گردشگری در ایلام برگزار شد

عبدالمالک شنبه زاده  در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: برگزاری این دوره های آموزشی برای فعالان گردشگری به منظور ارائه خدمات بهتر به مشتریان در مواردی از جمله مشتری مداری، پذیرایی و آداب و رفتار حرفه است.

وی اضافه کرد: در بحث آموزش ها برای دفاتر خدمات مسافرتی به مواردی از جمله کیفیت و نوآوری پرداخته می شود و در بحث راهنمایان تور آموزش داشتن رفتار حرفه ای و شرایط عبور از بحران های منطقه ای مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل میراث فرهنگی ایلام اضافه کرد : آموزش در همه دوره ها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است و در ده های اخیر نقش آموزش و بازنگری و نیز توسعه دانسته ها از جمله ضرورت هایی است که همه دستگاه ها و بخش های دولتی بدان پرداخته و مورد اهمیت قرار می دهند.

وی افزود: در شش ماهه نخست سال جاری ۱۰ دوره آموزش تخصصی گردشگری ویژه فعالان این بخش در راستای توانمند سازی نیروهای مرتبط با صنعت گردشگری شامل هتل ، مهمانپذیر، مجتمع خدماتی و رفاهی ، مدیران اقامتگاههای بوم گردی ، مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری برگزار شد.

وی  افزود: این دوره آموزشی در راستای دانش افزایی راهنمایان در حوزه طبیعت گردی و بوم گردی و برای مدیران فنی دفاتر خدمات مسافرتی و …در حوزه اصول برنامه ریزی برای تعیین بازارهای هدف جهت جذب گردشگر و شناسایی انواع نیازهای گردشگران برگزار شد.

شنبه زاده تصریح کرد: در این طرح دوره های آموزشی مشتمل بر مواردی از جمله گردشگری پایدار، آشنایی با صنعت گردشگری، مدیریت و کیفیت در صنعت گردشگری، فناوری جدید در گردشگری، مهارت های عبور از بحران های منطقه ای در حوزه گردشگری، رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری، تبیین آئین نامه های ابلاغی برای دفاتر و واحدهای پذیرایی است.

کد خبر 4765914

منبع: مهر

کلیدواژه: گردشگری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ایلام یوم الله 13 آبان بوشهر راهپيمايي 13 آبان ایلام گرگان شهرکرد پدافند غیرعامل بیرجند بارش باران قزوین مشهد تئاتر کودک و نوجوان شهادت امام رضا ع شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد جواد زاده کمد عصر دوشنبه در همایش استانی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح در ایلام گفت: به منظور مهارت آموزی کارکنان وظیفه در طول ۶ سال گذشته یک ملیون و ۶۰۰ هزار نفر از جوانان زیر پوشش این نیرو، دوره‌های مهارتی تخصصی و عمومی را فرا گرفته اند و حدود ۸۵۰ هزار نفر از آن‌ها نیز موفق به کسب یک مهارت تخصصی شده اند.

سردار زاده کمند افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس برنامه، حدود ۲۴۰ هزار نفر از سربازان، دوره مهارت‌های تخصصی را طی کرده اند و استان ایلام سهم به سزایی در این زمینه دارد.

وی تأکید کرد: پیش بینی می‌شود در سال ۱۴۰۳، ۲۵۰ هزار نفر دارای مهارت تخصصی و ۳۴۵ هزار نفر نیز موفق به آموزش مهارت‌های عمومی شوند

کد خبر 6092492

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • کارگاه آموزش حقوقی برای مشاوران املاک در کردستان برگزار شد
  • جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • سومین دوره جایزه ملی تعالی گردشگری برگزار می‌شود
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • دوره‌ی آموزش خبرنگاری در دبیرستان شاهد سردار شهید قاجاریان نیشابور
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری