Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:41:16 GMT

هیچ روستایی ۱۰۰ درصد تخریب نشده است

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۱۶۳

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به محض وقوع زلزله ۲۴ تیم ارزیاب به منطقه اعزام شده که بر اساس آمار هیچ روستایی ۱۰۰ درصد تخریب نشده است.

به گزارش «تابناک»، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با مهر درباره آخرین وضعیت زلزله در آذربایجان شرقی اظهار کرد: ۴۱ روستا ارزیابی و ۲۴ تیم ارزیاب اعزام شده و در حال فعالیت در مناطق زلزله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین خسارت در روستاهای ورنکش، بال استیل، ورزقان، گاوینه رود و گین علی رخ داده است.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: حدود ۷۰ مصدوم تا به الان از سوی همکاران ما در هلال احمر گزارش شده که این مصدومان بر اثر ازدحام جمعیت دچار صدمه شده اند و در همین راستا به هموطنان توصیه می‌کنم آرامش خود را حفظ کنند.

سلیمی در پایان گفت: هیچ روستایی ۱۰۰ تخریب نشده است و خسارات در روستاها نسبت به نزدیکی کانون زلزله متفاوت است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی امداد و نجات میانه زلزله زمین لرزه امداد رسانی خسارت تخریب خانه ها روستاها سانتریفیوژ IR 6 مهدی خدابخشی گام چهارم توافق ریاض کردستان سوریه بوریس جانسون غنی سازی اورانیوم حمیده زرآبادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ درخواست فوریت‌های پزشکی جهت دسترسی به مصدوم با ناراحتی قلبی در ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر به مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان گزارش شد.

وی افزود:نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

محبوبی گفت:پس از ۳ ساعت صعود در ارتفاعات و جستجو، نجاتگران به مصدوم ۶۰ ساله دسترسی پیداکردند و بعد از انجام اقدامات پیش بیمارستانی مصدوم به صورت ایمن به پایین دست کوهستان منتقل و تحویل عوامل اورژانس شد.

وی افزود:فرد مصدوم مردی ۶۰ ساله بود که برای جمع آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود و به دلیل ناراحتی قلبی، هوشیاری خود را از دست داده بود.

دیگر خبرها

  • تصادف ۲ موتور سیکلت با پراید ۱۳۲ در محور ماکو به خوی 
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • اعزام ۲ تیم امدادونجات هلال احمر به سیرچ کرمان
  • جسد پیرمرد ۷۵ ساله نهبندانی در تالاب کجی نهبندان کشف شد
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۰ درصدی ۱۵ پایگاه امدادی در لرستان
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده