Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت‌روان، ۲۲ و ۲۳ آبان ۱۳۹۸ در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، مرکز مشاوره دانشگاه تهران با همکاری دفتر مرکز مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، اداره کل امور فرهنگی دانشگاه و ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر، نخستین همایش کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان (یاریگران زندگی) دانشگاه‌های منطقه یک وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه سلامت‌روان، میزگردهای تخصصی جهت بحث و تبادل‌نظر همیاران در زمینه سلامت‌روان دانشجویان و آسیب‌شناسی شرایط موجود و برگزاری مسابقه دومینوی دانشجویی با محوریت ارتقا سواد سلامت‌روان بین دانشگاه‌های منطقه یک را می‌توان از جمله برنامه‌ها و مباحث مطرح در این همایش برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه تهران سلامت روان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران

دانشجویان دانشگاه تهران امشب بعد از نماز مغرب و عشاء با حضوری پرشور در اعتراض به سرکوب دانشجویان آزادی خواهتوسط حکومت های غربی در مقابل دانشگاه تجمع کردند.

به گزارش ایسنا، محمد علی زلفی گل در اجتماع دانشجویان مقابل دانشگاه تهران در انتقاد به رفتار دولت های غربی نسبت به اعتراض دانشگاهیان به جنایت های رژیم صهیونیستی تاکید کرد: ای دنیا حرمت دانشگاه های ما در عین آزاداندیشی را ببینید، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای امنیتی و انتظامی به داخل دانشگاه ها را منع کرده است، قانون جمهوری اسلامی اجازه ورود نیروهای نظامی و انتظامی را به داخل دانشگاه ها نمی دهد.

وی در ادامه تصریح کرد: در حالی که ما دیدیم که چگونه نیروهای نظامی و امنیتی کشورهایی که ادعای حقوق بشر دارند و خود را مهدی آزادی بیان می دانند، دیدید چگونه با دانشجویان معترض، حق گو و حق طلب برخورد می کنند. ای مردم جهان ببینید و برای قوانین پیشرفته جمهوری اسلامی احترام ویژه قائل شوید. ای مردم دنیا و جامعه دانشگاهی دنیا ببینید در جمهوری اسلامی جامعه فهیم و فرهیخته دانشگاهی از چنان حرمتی برخوردار است که محیط دانشگاه ها نیروهای امنیتی در بدترین شرایط اجازه ورود ندارند و خودتان را با جمهوری اسلامی مقایسه کنید که از چه آزادی های برخوردار است.

وزیر علوم تاکید کرد: ای مردم جهان ببینید و مقایسه کنید که جمهوری اسلامی برای آزاداندیشی، حق گویی و حق طلبی چه حرمتی قائل است و کشورهای سلطه گر که ادعای آزادی، دمکراسی و حقوق بشر دارند، چگونه برخورد می کنند. ما از وجدان بیدار جامعه   جامعه دانشگاهی، استادان و دانشجویان سراسر دنیا به ویژه آمریکا، فرانسه، استرالیا، کشورهای عربی که حاضر شدند از مظلوم دفاع کردند و با ظلم مقابله می کنند سپاسگزاریم و وجدان بیدار شما را تمام قد می ستاییم و تمام قد با شما در عرصه حضور داریم.

زلفی گل خاطرنشان کرد: ای مردم دنیا و سازمان ملل اعتراض جامعه فرهیخته را ببین و در مقابل ظلم و ستم از خود حساسیت نشان بده از جامعه دانشگاهی بیاموز در مقابل ستم و در حمایت از ستم دیدگان به میدان بیا و در اسرع وقت تصمیماتی بگیر تا در آینده شرمنده نباشی. ای مردم آزاده دنیا به میدان بیایید در مقابل ظلم؛ ستم، کودک کشی، کشته شدن غیرنظامیان بایستید اگر دیر تصمیم بگیرید در آینده شرمنده دنیا و مردم ستم دیده غزه خواهید شد.

دیگر خبرها

  • اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی مقابل دانشگاه تهران
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • اردوی جهادی ۷۰ نفره دانشجویان بسیجی علوم پزشکی گلستان
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • استرس یکی از مهمترین عوامل از بین رفتن آرامش در کانون خانواده است
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور