Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-08@01:28:39 GMT

میلان در پی به خدمت گرفتن ژاکا

تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۱۷۲۳۶

میلان در پی به خدمت گرفتن ژاکا

خبرگزاری میزان- مدیران باشگاه میلان قصد دارند هافبک سوئیسی توپچی‌های لندن را به ترکیب روسونری اضافه کنند. تاریخ انتشار: 09:06 - 17 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۵۷۰۲

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، طبق گزارش سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» گرانیت ژاکا، مورد توجه باشگاه میلان قرار گرفته و مسئولان این باشگاه قصد دارند تلاش‌های خود را برای جذب هافبک سوئیسی آرسنال در مهلت نقل وانتقالات ماه ژانویه آغاز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد این بازیکن ۲۶ ساله تا سال ۲۰۲۳ با آرسنال اعتبار دارد، اما درگیری لفظی اخیر او با هواداران در جریان بازی خانگی این تیم مقابل کریستال‌پالاس برای او گران تمام شد و اونای امری، سرمربی توپچی‌ها وی را از کاپیتانی تیم خلع کرد. امری نه تنها بازوبند را از ژاکا گرفت بلکه نام او را در فهرست بازیکنانش برای مصاف با تیم ویتوریا گیمارش در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ اروپا هم قرار نداد. این مشکلات باعث شده زمزمه‌هایی مبنی بر تصمیم باشگاه به فروش این بازیکن به گوش برسد.

مسئولان باشگاه میلان هم قصد دارند از اختلاف به وجود آمده بین ژاکا و امری نهایت استفاده را ببرند و شانس خود را برای جذب این بازیکن در مهلت نقل وانتقالات ماه ژانویه امتحان کنند.

این ملی‌پوش سوئیسی فصل گذشته در ۲۹ بازی لیگ برتری برای توپچی‌های لندن به میدن رفت و آمار ۴ گل‌زده و ۲ پاس گل را از خود بر جای گذاشت.

ژاکا از آغاز فصل جدید تاکنون در ۱۰ بازی برای آرسنال به میدان رفته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: گرانیت ژاکا آرسنال لیگ برتر میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۱۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!

به گزارش "ورزش سه"، پیولی، سرمربی میلان، علیرغم اعتراض بزرگی که هواداران میلان در جریان تساوی ۳-۳ خانگی روسونری مقابل جنوا انجام دادند، به آنها احترام می‌گذارد. اولتراهای میلان در بازی امشب در اکثر دقایق بازی سکوت کردند و ۱۰ دقیقه مانده به پایان بازی ورزشگاه را ترک کردند. پیولی در نشست خبری پس از بازی در مورد شرایط تیمش و اعتراض هواداران صحبت کرد.

عملکرد تیم؟
شروع‌مان ضعیف بود. ما در ۲۰ دقیقه ابتدایی تمرکز و یکپارچگی لازم را نداشتیم و یک گل زودهنگام دریافت کردیم.
پس از آن، ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم، اما اشتباهات بسیاری نیز مرتکب شدیم. سپس به بازی برگشتیم و به برد نزدیک بودیم اما روی اشتباهات بچگانه یک گل ساده دریافت کردیم.

اعتراض هواداران؟
ما امروز خوب بودیم اما نتوانستیم پیروزی را به دست بیاوریم. ما هیچ یک از ۴ بازی اخیر را نبردیم. هواداران حق دارند از ما عصبانی باشند و اعتراض‌شان را به شکل هو یا به اشکال دیگر نشان دهند. ما فقط می‌توانیم به آنها احترام بگذاریم. ما باید متمرکز بمانیم و تا پایان خوب کار کنیم. هواداران اعتراض می‌کنند چون دلیلی وجود دارد و ما خوب نبوده‌ایم. باید بهتر بازی کنیم که آنها از ما راضی باشند.

حذف از لیگ اروپا در آینده شما تاثیرگذار است؟
بله فکر می‌کنم تاثیر دارد. می‌توانستیم صعود کنیم. البته که تاثیرگذار بود و در پایان فصل مورد توجه قرار خواهد گرفت.

تعویض لیائو و هو شدنش؟
رافا امروز به اندازه کافی در محوطه جریمه حریف نبود. من به یک وینگر نیاز داشتم که بیشتر به داخل محوطه برود و اوکافور در این زمینه بهتر بود. در مورد هو شدن نمی‌توان چیزی بگویم. این نظر هواداران است.

دیگر خبرها

  • گلزن ۲۰ ساله مهاجم اول میلان در فصل بعد می‌شود؟
  • لیست داوران لیگ برتر؛ پل تیرنی قاضی دیدار منچستریونایتد - آرسنال
  • تکنیک ناب بنجامین ششکو بازیکن مدنظر میلان / فیلم
  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • چپ‌پاهای آماده در خدمت تیم مورایس! (عکس)